Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، به‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، "قاسم سلیمانی دشتکی" استاندار خوزستان و سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان امروز به همراه چند تن از مسوولان با خانواده شهید نظم و امنیت سروان "علیرضا باغبان زاده" در شهرستان دزفول دیدار کردند.

سلیمانی دشتکی در جریان دیدار با خانواده شهید "علیرضا باغبان‌زاده" در روستای شهید کریمی دزفول با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این شهید والامقام افزود: این شهید فردی هیئتی و علاقه‌مند به نظام و مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید باغبان‌زاده به صورت داوطلبانه برای خدمت به مردم در انتخابات در ماموریت‌ها حاضر می‌شد، ادامه داد: این شهید در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و باعث افتخار نظام شد.

ابلاغ پیام تسلیت وزیر کشور و فرمانده ناجا

استاندار خوزستان با ابلاغ پیام تسلیت وزیر کشور بیان کرد: امید است فرزندان این شهید راه او را ادامه دهند و فرزندان شایسته‌ای باشند.

فرمانده انتظامی خوزستان نیز با ابلاغ پیام تسلیت فرمانده ناجا اظهار داشت: شهید باغبان‌زاده نمونه کاملی از عشق، ایثار و خدمت به وطن بود و در راه تامین امنیت کشور جان خود را تقدیم کرد.

در پایان این دیدار با اعطاء لوح سپاس و اهداء هدایایی از خانواده این شهید گرانقدر دلجویی بعمل آمد.

بنا بر این گزارش، شهید نیروی انتظامی "علیرضا باغبان زاده " در 29 خردادماه سال جاری حین انتقال صندوق‌های اخذ رای مناطق سخت گذر "احمد فداله" شهرستان دزفول بر اثر سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید پیام تسلیت وزیر کشور خوزستان ابلاغ پیام تسلیت باغبان زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس