Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه، از فردا (شنبه) در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف الوکبک ژولدوشبیکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده کشتی میان نایم میکایای نجم از بلغارستان و منیر آکتاس از ترکیه می‌رود.

در وزن 70 کیلوگرم که 18 نفر شرکت کرده‌اند، عرفان الهی در دور نخست به مصاف کونیت بوداک از ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور دوم با برنده مبارزه میان سرهات ارسلان از ترکیه و زوراب یاکوبیشویلی از گرجستان کشتی خواهد گرفت.

کشتی جام یاشاردوغو ترکیه| 2 نماینده ایران در فینال، 2 نفر در رده‌بندی

در وزن 79 کیلوگرم که 18 شرکت‌کننده دارد، بهمن تیموری در دور نخست با اسلام کیلج از ترکیه کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان تارزان مایسورادزه از گرجستان و آفا چارلر از فرانسه می‌رود. حمیدرضا زرین‌پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم با اوسم شیولیدزه از گرجستان کشتی می‌گیرد. محمد نخودی نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف آتای ایزابیکوف از قرقیزستان می‌رود و در صورت گذر از این حریف، در دور سوم با برنده مبارزه میان حسن امین گوربوز از ترکیه و حسن اوکتای از بلغارستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 92 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، محمد حاجیلوئیان در دور اول به مصاف دولتبک ژامگیربک از قرقزستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم، با برنده کشتی میان یوزا تسرتسوادزه از گرجستان و آدلیت داولومبایف از قزاقستان کشتی خواهد گرفت.

در وزن 125 کیلوگرم که هشت شرکت‌کننده دارد، عباس فروتن در دور اول با افه آنیل‌آل از ترکیه کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی‌گیر در دور بعد و در مرحله نیمه‌نهایی، به مصاف برنده کشتی میان آنیل برکای کلیجسالیان و سلیم ارجان از ترکیه می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد کشتی ایران کشتی جام یاشاردوغو ترکیه صورت پیروزی برنده کشتی میان رود و در صورت دور اول دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور