Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@03:19:57 GMT

(ویدیو) خلاصه بازی مس رفسنجان 0 - 1 پرسپولیس 4 تیر 00

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۲۳۴۷

(ویدیو) خلاصه بازی مس رفسنجان 0 - 1 پرسپولیس 4 تیر 00

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 19:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. مهدی عبدی در دقیقه 79 تک گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این فصل از مسابقات گل‌گهر را در سیرجان و مس نوین را کرمان در جام حذفی شکست داده بود و به این ترتیب سومین پیروزی متوالی خود در این شهر را جشن گرفت تا در این زمینه هت‌تریک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با این نتیجه، 51 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان تا پیش از بازی یکشنبه این تیم برابر فولاد موقتاً به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

ترکیب مس رفسنجان

نوشی‌صوفیانی، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی، عقیل کعبی، حسن جعفری، میثم نقی‌زاده (86-مهدی کیانی)، مهرداد رضایی، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد آوخ (83-قائم اسلامی‌خواه)، فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی (83-محمد قاضی).

ترکیب پرسپولیس

حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر (63-مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (88- احمد نوراللهی).

داور: جواد رحیم زاده

نیمه اول

دقیقه یک: حمله تند و تیز بازیکنان پرسپولیس و پاس در عرض مغانلو به آل‌کثیر اولین موقعیت شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه را رقم زد که ضربه آل‌کثیر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: ضد حمله بازیکنان مس، سلیمانی را در موقعیت تک به تک با حامد لک قرار داد که ضربه مهاجم مسی‌ها به بدن دروازه‌بان پرسپولیس برخورد کرد و دور شد.

دقیقه 23: فرار آل‌کثیر و پاس در عرض این بازیکن به تیر اول را مهدی ترابی از دست داد و ضربه این بازیکن به کنار دروازه رفت.

دقیقه 35: مغانلو در حالی که در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرار داشت با خطای حامد نورمحمدی متوقف شد. در این صحنه داور ابتدای تمارض بازیکن پرسپولیس را اعلام کرد و به مغانلو کارت زرد داد اما پس از صحبت با کمک‌هایش تصمیم خود را تغییر داد و پشت محوطه به سود پرسپولیس ضربه آزاد اعلام کرد. این صحنه جنجالی دقایقی در بازی وقفه ایجاد کرد.

دقیقه 38: حامد نورمحمدی به دلیل خطا روی مغانلو از داور بازی کارت زرد گرفت.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی مغانلو به بدن بازیکنان مس برخورد کرد و این توپ برگشت داده شد.

دقیقه 43: مجتبی سرآسیایی مربی مس به دلیل اعتراض از داور بازی کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 66:  مهرداد آوخ با یک حرکت خوب یکی از بازیکنان پرسپولیس را از پیش رو برداشت اما ضربه این بازیکن با اختلاف از روی دروازه لک به بیرون رفت.

دقیقه 75: کار خوب امید عالیشاه و پیگیری این بازیکن پرسپولیسی‌ها را داخل محوطه جریمه به یک موقعیت خیلی خوب رساند اما بی‌دقت عالیشاه در ارسال پاس نهایی این فرصت را از دست داد.

دقیقه 77: پاسکاری بازیکنان پرسپولیس و نفوذ خوب مهدی ترابی باز هم این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه ترابی را نوشی‌صوفیانی به خوبی دفع کرد.

دقیقه 79: مهدی عبدی با یک فرار خوب پشت مدافعان مس و استپ توپ، خود را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس قرار داد و توانست با یک ضربه دقیق گل اول شاگردان گل‌محمدی در این مسابقه را به ثمر برساند.

دقیقه 85: ضربه سر محمد قاضی به شکلی بسیار خطرناک از روی دروازه لک به بیرون رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس مس رفسنجان مس رفسنجان آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز شد و تیم های مدعی بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه «آلیانس آرنا» آلمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسید.

بایرنی ها قهرمانی در آلمان را از دست دادند و شاگردان «ژابی آلونسو» در تیم بایرلوزکوزن موفق شدند تاج و تخت مونیخی ها را تصاحب کنند. در سوی دیگر هم هرچند هنوز قهرمان لالیگا مشخص نشده است اما خیال رئالی ها به واسطه ۱۱ امتیاز اختلافی که از رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا پیش هستند از بابت این عنوان راحت است و بعید به نظر می رسد خطری آنها را تهدید کند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلاً آسان نبود. سفیدهای اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

دو ستاره پیشین باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن و میروسلاو کلوزه برای تماشای دیدار این تیم با رئال مادرید در آلیانس آرنا حاضر بودند.

هواداران بایرن مونیخ در ابتدای این دیدار با یک طرح سرامیکی تماشایی یاد «فرانس بکن باوئر» اسطوره فقید فوتبال آلمان و بایرن مونیخ را که به «قیصر فوتبال آلمان» معروف است گرامی داشتند.

نیمه اول

این بازی در حالی آغاز شد که در همان نخستین ثانیه های ابتدایی، درخشش دروازه بان رئال مادرید مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد و واکنش «لونین» بایرن را از رسیدن به یک گل زودهنگام ناکام گذاشت.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار، بایرنی ها به واسطه بهره گیری از امتیاز میزبانی، میل بیشتری به حمله داشتند و بازیکنان رئال مادرید بیشتر در خط دفاعی حضور داشتند و تلاش کردند از دروازه دفاع کنند.

اما هر چه زمان های بازی پیش رفت بازی حالت متعادل تری به خود گرفت و از عطش بایرن مونیخ برای نزدیک شدن به دروازه رئال کاسته شد و در ادامه هم برخلاف جریان بازی، این «وینیسیوس جونیور» بود که موفق شد از روی پاس تماشایی و در عمق «تونی کروس» در دقیقه ۲۴ دروازه بایرن مونیخ را باز کند و رئال را به گل اول برساند.

در دقیقه ۴۲ هری کین فرصت داشت که از روی یک ضربه آزاد که در پشت محوطه جریمه نصیب بایرن شده بود گل نخست را به ثمر برساند اما ضربه او با اختلاف کمی بیرون رفت.

نیمه اول این دیدار در نهایت با همان تک گل وینیسیوس به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم، بایرن مونیخ شروعی طوفانی داشت و در دقیقه ۵۳ «لروی سانه» موفق شد با یک حرکت تماشایی و یک شوت دقیق دروازه رئال را باز کند.

حملات بایرن مونیخ ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۵۷ هری کین از روی یک ضربه پنالتی دومین گل بایرن مونیخ را هم به ثمر رساند.

رئالی ها که نمی خواستند بازنده این بازی باشند به حملات خود ادامه دادند و رودریگو در دقیقه ۸۲ با خطای مدافعین بایرن مونیخ در محوطه جریمه متوقف شد تا یک ضربه پنالتی به سود کهکشانی ها اعلام شود. وینیسیوس جونیور پش این ضربه پنالتی قرار گرفت و توانست «نویر» را مغلوب کند و بازی را به تساوی بکشاند.

این دیدار در نهایت با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد تا همه چیز به دیدار برگشت و بازی در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» کشیده شود. دیدار برگشت ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093636

دیگر خبرها

  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)