Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دروابط عمومی وزارت دفاع در پی سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست در استان آذربایجان غربی و درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا پیام تسلیتی را صادر کرده است.

متن پیام تسلیت روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حادثه غم‌انگیز و اندوهبار واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از اهالی رسانه‌های گروهی در آذربایجان غربی که منجر به جان‌باختن دو تن از خبرنگاران پرتلاش خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا خانم‌ها مرحومه «مهشاد کریمی» و مرحومه «ریحانه یاسینی» و مجروح و مصدوم‌شدن چند تن دیگر از زحمت‌کشان عرصه اطلاع‌رسانی شد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه اندوهبار را به جامعه رسانه‌ای کشور، مدیران، کارکنان و خبرنگاران عزیز این دو خبرگزاری بزرگ، خانواده‌های داغ‌دیده تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت الهی و برای مصدومین و مجروحان سانحه، سلامتی عاجل و برای مصیبت‌دیدگان، صبر و اجر مسئلت داریم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس خبرنگاران وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی