Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته اول و دوم چهاردهمین دوره لیگ دسته یک تپانچه بادی بانوان به مناسبت گرامیداشت زنده یاد محمد علی فریدونی در دو نوبت صبح و بعداظهر با حضور ۷ تیم به میزبانی تیم های امیدهای تیراندازی و هیات البرز در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تیمی هفته اول، تیم های امیدهای تیراندازی، هیات البرز و شرکت فولاد هرمزگان با غلبه بر تیم های تیگرا، هیات قم و آرس به پیروزی رسیدند. در این هفته تیم سام سهام گستر مازندران در قرعه استراحت به سر می برد. همچنین در بخش تیمی هفته دوم،  تیم های امیدهای تیراندازی، آرس و شرکت فولاد هرمزگان در برابر تیم های هیات قم، هیات البرز و سام سهام کستر مازندران به پیروز دست یافتند.

در این هفته تیم تیگر در استراحت بود.

با برگزاری فینال این رقابت ها، مهدیسا برزگر تیرانداز نوجوان کشورمان از تیم شرکت فولاد هرمزگان به عنوان قهرمانی دست یافت و زهرا ایلیات از هیات البرز و الهام هریجانی از شرکت فولاد هرمزگان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ، کامبیز خوشنودپور سرپرست هیات تیراندازی استان البرز و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

تا پایان هفته دوم چهاردهمین دوره لیگ دسته یک تیراندازی بانوان کشور تیم امیدهای تیراندازی بر سکوی قهرمانی ایستاد.‌ فولاد هرمزگان در مکان دوم قرار گرفته است. آرس در جای سوم ایستاده است و تیم های هیات البرز، هیات قم ، تیکرا و سام سهام گستر مازندران در مکان های چهارم تا هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

انتهای پیام / 88071
 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان مسابقات تیراندازی بانوان فولاد هرمزگان شرکت فولاد هرمزگان هیات البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6089752

دیگر خبرها

  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد