Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم تپانچه بادی مردان ایران متشکل از جوادفروغی، سجاد پورحسینی و وحید گل خندان در مرحله نیمه نهایی با۵۷۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و راهی فینال شد.

در این مرحله ورزشکاران کشورمان با برتری مقابل تیم روسیه به مدال برنز دست یافتند. پیش از این کاروان تیراندازی کشورمان یک مدال طلا توسط جواد فروغی در ماده تپانچه بادی آقایان و یک مدال طلا توسط تیم تفنگ بادی زنان متشکل از نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات تیراندازی جام جهانی از اول تا ۱۲ تیرماه با حضور ۵۲۰ ورزشکار از ۴۷ کشور جهان در به میزبانی کرواسی در حال برگزاری است.

همچنین تیم تفنگ بادی زنان ایران در رقابت های جام جهانی کرواسی موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد.

این تیم با ترکیب فاطمه کرم‌زاده، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در مرحله نیمه نهایی با ۶۲۵/۵ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و راهی فینال شد. ورزشکاران کشورمان در این مرحله توانستند در مصاف با تیم روسیه به برتری دست یابند و مدال خوش رنگ طلا را به گردن بیاویزند. در این ماده پس از ایران تیم های روسیه و مجارستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیش از این جواد فروغی تیرانداز المپیکی کشورمان موفق شد در ماده تپانچه بادی آقایان عنوان قهرمانی جهان را کسب کند و فاطمه کرم زاده با اختلاف بسیار کم در ماده تفنگ بادی بانوان چهارم جهان شد.

این رقابتها در بخش تیمی تپانچه بادی آقایان در حال پیگیری است. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: روسیه جواد فروغی کرواسی نجمه خدمتی مجارستان جواد فروغی روسیه فاطمه کرم زاده کرواسی مجارستان نجمه خدمتی تپانچه بادی تفنگ بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان جام جهانی تیراندازی در باکو و در رشته تفنگ بادی ده متر بانوان تیرانداز ۲۲ ساله چینی،جیا یو هان با ثبت رکورد ۶۳۶.۳ رکورد جهان در تفنگ بادی زنان را شکست و یک نمره ارتقا داد.

گفتنی است پیش از این رکورد در اختیار تیرانداز ایالات متحده آمریکا الیسون ویز بود که در سال ۲۰۲۲ در لیمای پرو امتیاز ۶۳۵.۳ را به نام خود ثبت کرده بود.

هان پس از شکستن رکورد جهان در مسابقه فینال تفنگ ده متر بانوان مدال برنز کسب کرد.

کد خبر 6098236

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر