Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا اکبرپور در نشست خبری بعد از بازی مقابل نساجی، عنوان کرد: بچه‌های ما تجربه کافی ندارند و همین باعث شد در جریان بازی گل بخوریم. ما واقعا کمبود بازیکن داریم البته نفراتی که جایگزین کرده بودیم با تمام توان بازی کردند اما بچه‌های ما تجربه کافی ندارند و روی اشتباه گل خوردیم. ما خیلی روی این موضوع کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: موقعیتی ندادیم اما روی کرنر گل خوردیم. بازی‌های قبلی هم گل‌هایی خوردیم که می‌توان گفت بچگانه بود. بچه‌های ما تجربه کافی را ندارند و در بازی تحت شرایط حریف قرار می‌گیرند و آن جایی که نباید گل می‌خوریم. اگر در جریان بازی گل بخوریم ناراحت نمی‌شویم اما خارج از جریان گل خوردیم.

مربی ماشین‌سازی درباره اینکه در بازی داخلی باختید و آیا بازیکنان ماشین‌سازی سقوط خود را پذیرفته‌اند و به دنبال شکست آبرومندانه هستند، خاطرنشان کرد: ما بازیکنی نداریم که جایگزین کنیم. وقتی بازیکنی اخراج یا ۴ اخطاره می‌شود با کمبود بازیکن مواجه می‌شویم. همین امروز آقای اسدی را نداشتیم و چقدر مشکل داشتیم. نفرات جایگزین هم با تمام وجود بازی کردند اما شرایط به گونه‌ای است که بچه‌ها تجربه مافی ندارند هر چند ما برای برد به زمین می‌رویم و خیلی کار می‌کنیم اشتباهاتی نداشته باشیم. نیمه اول بازیکنان ما خیلی خوب نتوانستند بازی کنند، ۲ تعویض داشتیم اما نیمه دوم شاهد بودیم نیمه بود. حریف را عقب بردیم وکار را برایشان سخت کردیم اما اگر امروز اسدی را داشتیم شاید شرایط فرق می‌کرد.

اکبرپور گفت: ما نفری که گلزن باشد نداریم تیم از اول بد بسته شده است. وقتی بازیکنی خسته می‌شود باید تعویض کنیم اما نفری نداریم که از روی تاکتیک تعویض کنیم. دست ما باز نیست و اگر تعویضی انجام می‌دهیم به خاطر این است که نفرات تازه نفس بروند. چون تیم ته جدول است از نظر روحیه افت می‌کنند.

وی درباره اینکه شما و مجموعه باشگاه سقوط را قبول کرده‌اید یا خیر اگر این طور است باید از حالا برای سال بعد کار کنید، عنوان کرد: اگر بخواهیم در این باره صحبت کنیم، تیم ماشین‌سازی از ابتدای فصل که بسته شده بود، افتاده بود. هر چه بازی کردند باختند و نیم فصل افتاده بودند. اگرچه نیم فصل دوم چند بار مربی تغییر کرد و با ۱۱ بازی تیم به ما رسید. ما امید داشتیم اما با چه چیزی باید می‌بردیم؟ باید آنقدر می‌بردیم تا به تیم دوم جدول می‌رسیدیم. تیم پانزدهم هم باید می‌باخت تا ما به آنها برسیم. تیمی که روی غلطک باخت باشد افت روحیه پیدا می‌کند.

سرمربی ماشین‌سازی یادآور شد: ما آمدیم و ۲ بازی سخت را مساوی کردیم هر چند می‌توانستیم ببریم. الان مدیریت و  مالک تغییر کرده و به ما هم کسی حرفی نزده و صحبتی نشده است. هنوز معلوم نیست فکری دارند یا خیر. شما فکر می‌کنید ماشین‌سازی می‌ماند؟ مالکیت تغییر کرده است. ما هم گفتیم افرادی که تازه آمده‌اند زمان می‌خواهند. خواهش می‌کنم هر چه زودتر تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: اگر قرار است بازیکن بگیرند یا کاری انجام دهند زودتر این کار را بکنند. از الان تصمیم نگیریم برای سال بعد اگر تیم بیفتد در لیگ یک هم به مشکل برمی‌خوریم. باید واقعیت را باور کنیم. اگر من بگویم ما افتاده‌ایم خیلی‌ها بگوید من ناامید شده‌ام اما در واقعیت کار ما واقعا سخت است و نیاز به معجزه داریم. اینکه همه ببازند و ما ببریم، این دور از واقعیت است. ما تلاش می‌کنیم شرافتمندانه بازی کنیم و این برچسب به ما نچسبد که افتاده‌ایم و بی خیال هستیم.

اکبرپور تصریح کرد: ما بازیکنانی داریم که برایشان مهم نیست تیم بیفتد یا نه اما بازیکنانی داریم که باغیرت هستند و واقعا می‌جنگند. برای من مهم است که بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند هر چند باختیم. توان ما همین است و نمی‌توانیم دروغ بگوییم. سعی، تمرین و تلاش می‌کنیم و امیدمان این است بچه‌ها تلاش خود را در زمین بکنند و خدا هم کمک کند. نساجی ترکیه اردو داشت و هواپیما چارتر داشت. پاداش و پول‌هایشان همه به جاست اما ما ۵ درصد از قرارداد که داشته می‌شود ۲۷۰ – ۸۰ می‌شود. ۵ درصد تیم پانزدهم ۵-۶ میلیارد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد

نرسی قربان کارشناس انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ایران یکی از بزرگترین ذخایر گازی را دارا است، گفت: ایران از لحاظ تئوری می‌تواند به هاب انرژی تبدیل شود و سال‌های سال در رابطه با آن صحبت شده است زیرا ایران یکی از بزرگترین ذخایر گازی جهان را دارا است.

وی ادامه داد: ایران از لحاظ جغرافیایی در منطقه‌ای قرار دارد که به چندین کشور مختلف راه دارد؛ اعم از کشورهایی که گاز دارند به همین جهت همواره بر سر این موضوع بحث بوده که ایران بتواند ایران گاز را از کشورهایی نظیر ترکمنستان که گاز دارند دریافت و به ترکیه، هند و.... بدهد که به دلیل تحریم‌ها مکان پذیر نبود.

به گفته این کارشناس انرژی تولید انرژی در کشور ما کم نیست، بلکه مصرف انرژی در کشور ما بسیار بالاست.

وی ادامه داد: برای به تعادل رسیدن تولید و مصرف باید تولید گاز افزایش پیدا کند زیرا گاز در سبد کشور ما سهم ۷۰ درصدی دارد و اگر بخواهیم تولید گاز را افزایش دهیم که برای تولید برق و سایر مصارف را پاسخگو باشد مستلزم سرمایه گذاری بیشتر است که مقدار آن بسیار بالاست و به گفته وزیر نفت ۲۰۰ میلیارد دلار برای سرمایه گذاری نیاز داریم.

به گفته قربان در صورتی که سرمایه گذاری صورت بگیرد باید سرمایه گذاری خارجی باشد تا پاسخگوی نیاز ما باشد.

قربان در رابطه با راهکارهای بهینه سازی مصرف، خاطر نشان کرد: راه کارهای مختلفی در این زمینه در نظر گرفته شده است که یکی از آنها قیمت گذاری است به گونه‌ای که قیمت انرژی را به جایی برسانند که صرفه‌جویی در آن بسیار جذاب شود که به علت مسائل سیاسی چنین امکانی وجود ندارد

وی ادامه داد: راه کارهای دیگری نظیر سرمایه گذاری وجود دارد و بهینه سازی به طوری که در خانه و ادارات حتی کارخانه‌ها سرمایه گذاری صورت بگیرد تا مصرف بهینه باشد و با توجه به اینکه سرمایه گذاری وجود نداشته این نوع از بهینه سازی هم میسر نشده است.

این کارشناس انرژی توضیح داد: سیاست‌های انرژی دولت مرتباً در حال تغییر است و هیچ زمان سیاست واحدی را در دولت‌ها مختلف نداشته‌ایم و همه این موارد دست به دست هم داده تا بهینه سازی به تعویق می‌افتد.

کد خبر 6090017 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس