Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مهرشاد افقری نماینده شنا ایران و عضو پایگاه قهرمانی شنا استان اصفهان صبح امروز (جمعه) در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر پروانه مسابقات انتخابی المپیک بلغارستان علاوه بر کسب حد نصاب ورودی B المپیک جواز حضور در فینال این ماده را بدست آورد.

افقری در فینال ماده ۱۰۰ متر پروانه با ثبت زمان ۵۳٫۴۹ در مجموع اول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شناگر در مرحله مقدماتی با ثبت زمان ۵۳٫۴۶ حد نصاب ورودی B المپیک ماده ۱۰۰ متر پروانه (۵۳٫۵۲) را کسب کرده بود. علیرضا یاوری، متین سهران و مهرشاد افقری نمایندگان شنا ایران از پایگاه قهرمانی اصفهان در مسابقات انتخابی المپیک بلغارستان هستند که زیر نظر گامردیلانچیان برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

در سومین روز از این مسابقات فردا (شنبه) یاوری و سهران در ماده ۵۰ متر آزاد با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت. نتایج روز دوم– جمعه چهارم تیر ۱۴۰۰ ۱۰۰ متر پروانه: مهرشاد افقری مرحله مقدمانی با ثبت زمان ۵۳٫۴۶ راهی فینال شد و حد نصاب ورودی B المپیک کسب کرد فینال: ثبت زمان ۵۳٫۴۹ اول شد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی شنا ایران تیم ملی شنای ایران رقابت های انتخابی المپیک ۱۰۰ متر پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: امیدواریم در بازی‌های المپیک پاریس، بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در نشست خبری صبح امروز، سه‌شنبه خود اظهار داشت: اولین جلسه هیئت اجرایی در سال جدید برگزار شد. دلیل تأخیر این بود که بودجه کمیته ملی المپیک  ابلاغ نشده بود. ما امسال سه رویداد داریم و منتظر بودم که عدد و رقم مشخص شود و برنامه‌ریزی کنیم و منابع را تخصیص بدهیم و نحوه پاداش‌ها مشخص کنیم. این دلیل تاخیر یکی از جلسات بود که به امروز موکول شد. امروز گزارش مفصلی از ثبت‌نام‌ها و کسب سهمیه‌ها و بازدیدها از دهکده پاریس و جلسه آنلاین با کمیته برگزاری ارائه شد.

وی تاکید کرد: قرار شد حمایت‌ها ادامه داشته باشد و تلاش کنیم رشته‌هایی مثل دوومیدانی و صخره نوردی و تنیس روی میز را بیشتر حمایت کنیم تا سهمیه‌ها که 31+1 سهمیه است، افزایش پیدا کند. حتی رشته‌های والیبال ساحلی و والیبال هم تلاش می‌کنند و حتی از طریق وایلد کارت سهمیه بگیریم. امیدواریم بیش از 35 سهمیه بگیریم.

مناف هاشمی تصریح کرد: گزارش دوم درخصوص بازی‌های داخل سال آسیا بود که 38 رشته حضور دارد و ما 32 رشته را مد نظر داریم که به کمیته برگزاری مسابقات اعلام کردیم. ملاک اصلی اعزام رشته‌هایی است که طلا بگیرند و این اولویت هیئت اجرایی است تا جایگاه سوم دوره قبل را حفظ و ارتقا بدهیم. تا تعیین قطعی بودجه به فدراسیون ها گفتیم که بخشی از منابع را خودشان باید تأمین کنند.

وی افزوود: درخصوص بودجه هم کمیته المپیک رایزنی‌های خوبی داشت، اما آنچه به لایحه به مجلس رفت، یک بخشی از لایحه حذف شده بود که البته قسمتی از آن برگشت. شاید خیلی رشد در سال المپیک نداشته باشیم. البته همچنان منتظر هستیم تا در نهایت در امسال مشکلی نداشته باشیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید