Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-05@22:01:00 GMT

قابلیت ناپدید شدن به واتس‌اپ افزوده می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۲۷۹۳

قابلیت ناپدید شدن به واتس‌اپ افزوده می‌شود

ایتنا - شبکه اجتماعی واتس‌اپ قابلیت های جدیدی مانند حالت ناپدید شدن را برای استفاده بهتر کاربران به این پلتفرم اضافه می کند.
پیامرسان محبوب واتس‌اپ، یکی از شبکه‌های اجتماعی است که در کاربران بسیاری در سراسر جهان از این پلتفرم استفاده می‌کنند. از قابلیت‌هایی که باعث شده واتس‌اپ به یکی از پر کاربرترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شود، ویژگی تماس صوتی و تصویری است که کاربران خصوصا در شرایط کرونایی و قرنطینه توانستند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قابلیت جدید واتس‌اپ
واتس‌اپ تاکنون قابلیت‌های بسیاری را به این پلتفرم اضافه کرده تا کاربران تجربه بهتری در استفاده از آن و ارسال و دریافت پیام داشته باشند. این شبکه اجتماعی به تازگی قابلیت جدیدی را اضافه کرده که واتس‌اپ را به اینستاگرام شبیه می‌کند.

تاکنون محتوایی که در واتس‌اپ ارسال و دریافت می‌شد در حافظه گوشی ذخیره می‌شد و فضایی را اشغال می‌کرد، با این ویژگی جدید حافظه تلفن‌ها با تصاویر دریافت شده از طریق واتس‌اپ پر نمی‌شود، زیرا برنامه ویژگی مشاهده یکبار تصاویر و ویدئو‌ها را دریافت کرده است. به گفته WABetaInfo، ویژگی جدید به فرستنده امکان می‌دهد محتوا‌هایی را که گیرندگان فقط یک بار می‌توانند مشاهده کنند، مستقیماً به Instagram ارسال کند.

حالت ناپدید شدن و قابلیت یکبار مشاهده به واتس‌اپ می آیند

برای کاربران اندروید و آیفون
ویژگی جدید به کاربر اجازه می‌دهد بررسی کند که آیا گیرنده پیام تصویر را دیده یا خیر. این سایت اضافه کرد که این ویژگی برای تلفن‌های با سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. این ویژگی هنوز در مراحل اولیه است و ممکن است تا زمان موفقیت آمیز بودن در دسترس همه کاربران نباشد، زیرا این تجربه شامل تعداد محدودی کاربر است که می‌توانند از آن استفاده کرده و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

به گفته سایت، در صورت موفقیت آمیز بودن نسخه بتا، این ویژگی در اختیار تمامی کاربران واتس‌اپ قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ پیام رسان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کاربران شبکه‌های اجتماعی با پرتکرار کردن هشتگ «شکایت از بی‌بی‌سی» خواستار اقدام نهادهای حقوقی و دیپلماتیک کشور، علیه شبکه جهانی بی‌بی‌سی هستند.   کاربران در پست‌هایشان از انتشار گزارش بی‌بی‌سی درباره پرونده فوت یک دختر جوان ایرانی بدون مستندات و منبع موثق انتقاد می‌کنند.           

دیگر خبرها

  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • هشتگ «شکایت_از_بی_بی_سی» در حال پرتکرار شدن است
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • قابلیت جدید تسلا سایبرتراک؛ قفل دیفرانسیل فعال خواهد شد
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب