Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در نیمه نخست بازی مقابل گل گهر سیرجان موفق به کسب برتری دو بر صفر شد.

به گزارش ایلنا،‌ تیم‌های استقلال تهران و گل گهر سیرجان از ساعت ۲۱:۵۰ امشب در ورزشگاه آزادی از سری مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفته‌اند و نیمه اول این مسابقه با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

در نیمه نخست این بازی تیم استقلال ابتدا توسط محمدحسین مرادمند در دقیقه ۱۲ به گل رسید و در دقیقه ۱۹ هم مهدی مهدی پور موفق شد دومین گل میزبان را وارد دروازه حریف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم داوری

داور: محمد حسین زاهدی فرد / کمک ها: آرمان اسعدی – جلیل شعرانی ؛ داور چهارم: عباس راکی / ناظر داوری: اسماعیل صفیری

اخطار

گادوین منشا از گل گهر(دقیقه ۲۴)

استقلال یک – گل گهر سیرجان صفر؛ محمدحسین مرادمند، دقیقه ۱۲: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود استقلال را مرادمند با ضربه سر مرادمند به گل اول بازی تبدیل کرد.(ویدیو گل)

استقلال ۲ – گل گهر سیرجان صفر؛ مهدی مهدی پور، دقیقه ۱۹: کار ترکیبی عالی آبی‌ها در این دقیقه با شوت دیدنی مهدی‌پور به گل دوم استقلال تبدیل شد.(ویدیو گل)

 

استقلال تهران

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی و آرمان رمضانی

گل گهر سیرجان

علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری، احمدرضا زنده روح، گادوین منشا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر سیرجان استقلال تهران هفته بیست و چهارم لیگ برتر استقلال تهران گل گهر سیرجان هفته بیست و چهارم لیگ برتر هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان مهدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم

در دیدار دو تیم سایپا و ملوان، ملوان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سایپا و ملوان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک ملوان به پایان رسید.

محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ گل‌های ملوان را رقم زدند.

محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ تک گل سایپا را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سایپا و ملوان کد خبر 748192

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا