Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@14:06:55 GMT

پیروزی شیرین صنعت‌نفت آبادان مقابل سایپا

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۳۰۰۹

پیروزی شیرین صنعت‌نفت آبادان مقابل سایپا

به گزارش ایرنا این دیدار شامگاه جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با یک گل نیمه دوم میهمان تهرانی خود را از پیش رو برداشت.

صنعت نفت آبادان در یکی از حساس‌ ترین بازی های این هفته میزبان سایپا تهرانی بود که ۲ تیم برای فرار از منطقه خطر نیاز به سه امتیاز این دیدار داشتند.

سایپا بازی را در نیمه اول بهتر از میزبان خود آغاز کرد و با میدان داری سعی در نزدیک شدن به دروازه نفتی‌ها داشت ولی دفاع هوشمندانه شاگردان سید سیروس پورموسوی این اجازه را به آنها نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان صنعت‌نفت خیلی زود توپ و میدان را در اختیار خود گرفت و با حرکات تکنیکی و ترکیبی بازیکنانش فشار را بر روی دروازه سایپا بیشتر کرد و چندین بار صاحب موقعیت شد ولی در ضربات نهایی بی‌دقتی کردند تا بازی در این نیمه بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم این تیم صنعت‌نفت آبادان بود که برای رسیدن به گل روی به بازی هجومی آورد و میهمان خاکستری پوش خود را تحت فشار قرار داد.

در دقیقه ۵۰ روی ارسال کرنر امیرحسین فرهادی، مهدی حنفی با ضربه سر روی توپ تاثیرگذار گذاشت که ضربه هافبک نفتی‌ها به دفاع سایپا برخورد کرد و در شلوغی محوطه جریمه، محمد طیبی با هوشیاری توانست در محوطه شش قدم سایپایی‌ها گل اول بازی را این‌چنین به ثمر برساند.

سایپا در ادامه برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد ولی مدافعان صنعت‌نفت اجازه فرصت طلبی را به بازیکنان این تیم ندادند.

در دقیقه ۶۲ سینا مریدی بازیکن سایپا فرصت داشت دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند ولی ضربه این بازیکن پس از برخورد با تیر دروازه راهی اوت شد تا نفتی‌ها نفس راحت بکشند.

قضاوت این دیدار بر عهده رضا کرمانشاهی به کمک‌های  قهرمان نجفی و براتعلی مولوی بود.

محمد طیبی از تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، امید خالدی، حسین ساکی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری(۸۴- محمد حسن زواری)، فاخر تهامی(۶۸- حسن بیت‌سعید)، طالب ریکانی، امیرحسین فرهادی (دقیقه ۷۹- امید حامدی‌فر) و رضا خالقی‌فر(دقیقه ۸۶- سینا زامهران) به میدان رفت.

سایپا تهران نیز در این بازی با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، حسین ماهینی، مجتبی لطفی، سعید محمدفرد(دقیقه ۷۵- مهیار جباری)، کمال‌الدین نیک‌خوی، محمدصادق بارانی، سینا مریدی(دقیقه ۷۵- روح‌الله سیف اللهی)،امیرحسین حسین‌زاده، مهرداد حیدری(۶۸- حسین مالکی)، رضا جعفری(۵۷-  امیرعلی صادقی)و مجید علیاری (دقیقه ۷۵- مهرداد عبدی) وارد بازی شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر صعود کرد.

برچسب‌ها فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال فوتبال خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک گل هم ساخت، سه امتیاز گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه 1+45 پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 27 توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه 28 با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، 10 نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

 

پورتو با این نتیجه 76 امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)