Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از تعویض سرمربی سرخ‌پوشان بابت ورود مهدی عبدی به زمین در دیدار با مس رفسنجان تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل میزبانس مس رفسنجان اظهار داشت: بازی بسیار سختی برای پرسپولیس بود. در واقع یکی از 7 بازی سخت این تیم تا پایان لیگ بود که با کسب سه امتیاز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان تیم جوان و دونده‌ای نشان داد، اما پرسپولیس باهوش عمل کرد و برای گلزنی عجله نکرد تا پیروز میدان شود.

وی با اشاره به تعویض مهدی عبدی و گلزنی این بازیکن گفت: تعویض یحیی گل‌محمدی و ورود عبدی واقعاً یک تعویض عالی و به موقع بود که سه امتیاز را به ارمغان آورد. عبدی بازیکنی جوان و تشنه گلزنی است و در بهترین زمان توانست این برد را برای پرسپولیس رقم بزند. اگر این دیدار مساوی می‌شد، کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای قهرمانی گفت: تکرار قهرمانی کار آسانی نیست و در این مسیر هیچ حریف راحتی هم وجود نخواهد داشت؛ چرا که تیم‌های دیگر برای کسب سهمیه یا فرار از سقوط تلاش می‌کنند. با این وجود وقتی به پرسپولیس نگاه می‌کنم، خیالم از قهرمانی این تیم راحت می‌شود.

کرمانی مقدم درباره حرف‌وحدیث‌هایی که پیرامون حمایت از پرسپولیس مطرح می‌شود، عنوان کرد: چه حمایتی؟ اشتباه برای پرسپولیس هم رخ داده و این برای همه تیم‌ها وجود دارد. برخی می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند، اما تیم حرفه‌ای و گل‌محمدی هم کارش را بلد است.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس ۸ ۴۲ درصد ۳ ۴۶ درصد پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبه‌روی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم