Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: بزرگترین مزیت اسکوچیچ آشنایی با فرهنگ فوتبال ایران است.

منصور رشیدی درباره بحث ادامه همکاری یا قطع همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما شرایط سختی را با اسکوچیچ پشت سر گذاشتیم. اسکوچیچ وقتی پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران را پذیرفت شرایط را می دانست و با اینکه ما تدارکات خوبی نداشتیم اما اسکوچیچ توانست در همان مدت کوتاه قبل از شروع مسابقات بازیکنان را به هماهنگی خوبی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تیم ملی هم توانست نتایج قابل قبولی بگیرد و از مرحله مقدماتی گذر کند اما باید این را در نظر داشته باشیم که در مرحله بعدی رقبای ما سرسخت تر هستند و ما نیاز به تدارکات و آمادگی بیشتری داریم.

رشیدی افزود: زمانی که اسکوچیچ با مشکلات زیاد هدایت تیم ملی را پذیرفت، برخی‌ گفتند نمی‌تواند تیم ملی را جمع و جور کند، اما او توانست در همه بازی‌های تدارکاتی و رسمی پیروز شود. از آنجایی که عزیزی‌ خادم گفته که هیئت رئیسه درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم می‌گیرد و احتمال می‌دهم او را نگه دارند. البته اسکوچیچ این مزیت را هم دارد که با فرهنگ ایران و فوتبالیست‌های ما آشنا است. اگر او را باید برای نیمکت تیم ملی حفظ کنند، تصمیم بدی نگرفته‌اند و می‌تواند در مرحله بعدی انتخابی تیم ملی نیز موفق عمل کند.

وی در مورد مطرح شدن نام‌هایی چون کارلوس کی‌روش، آندره‌آ استراماچونی و گابریل کالدرون برای نیمکت تیم ملی گفت: کی‌روش 7،8 سال در ایران حضور داشت و نتایج خوبی گرفت، اما رفتارهایش به دل نمی‌نشست. استراماچونی می‌تواند گزینه عالی برای تیم ملی باشد، چرا که در مدت زمان کوتاه حضورش در استقلال نتایج خوبی کسب کرد و می‌تواند فوتبال نوین دنیا را در ایران پیاده کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال تیم ملی مشکلات هیئت رئیسه ایران انتخابی تیم ملی استقلال دراگان اسکوچیچ منصور رشیدی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو