Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال تهران در یکی از مهترین بازی‌های هفته بیست و چهارم به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان رفت. خبرگزاری میزان - تیم استقلال تهران در یکی از مهمترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ار ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است که نیمه اول این مسابقه دو گل به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  *بعد از زدن گل اول کمک داور برای تشخیص گل دچار تردید شد و همین موضوع باعث شد تا علیرضا حقیقی به شدت به گل مرادمند معترض شود. دروازه‌بان گل‌گهر در اعتراض به این تصمیم تا میانه‌های زمین دوید و به داور بازی و کمک داور معترض شد. بعد از به ثمر رسیدن گل اول مسابقه بازیکنان گل‌گهر خطاب به دروازه‌بان تیمشان خواستند روحیه‌خودشان را حفظ کند و به داور معترض نکنند، اما در دقیقه ۱۶ علیرضا حقیقی به تصمیم داور معترض شد و با صدای بلند فریاد زد با ۱۰ دقیقه تأخیر پرچم زدی. فرهاد مجیدی هم وقتی این صحبت حقیقی را شنید به سمت کمک‌داور رفت و با صدای بلند خطاب به وی گفت توپ دو متر از خط عبور کرده بود. این صحبت مجیدی در واکنش به اعتراض حقیقی صورت گرفت.

* امیر قلعه‌نویی قبل از گل دوم استقلال با حقیقی صحبت کرد و به وی گفت کارش را انجام دهد و به داور اعتراض نکند.

* سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۲۳ علیرضا ابراهیم را از زمین بیرون کشید و علیرضا آرتا را جایگزین این بازیکن کرد. مدافع گل‌گهر هم از پشت دروازه به بیرون رفت و بازوبند کاپیتانی را به حقیقی داد.

* در دقیقه ۲۴ مسابقه گادوین منشا با محمدحسین مرادمند درگیر شد که داور به مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

بیشتر بخوانید: سخنگوی AFC: استقلال و تراکتور در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود/ در مورد ایران و عربستان فیفا تصمیم می‌گیرد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال گل گهر سیرجان استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فدراسیون فوتبال گل گهر سیرجان استقلال گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه نویی در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال گفت: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمیدارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم