Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال درخصوص پیروزی تیمش برابر گل گهر به صحبت پرداخت.

صالح مصطفوی پس از برتری دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت:‌

درباره مشکلات به اندازه کافی صحبت شده و دیگر باید به بازی ها بپردازیم. متاسفانه استراحت ما کمتر از حریف بود و تیم ما می توانست فردا بازی کند اما به هر دلیلی هیچ تغییری در زمانبندی بازی تیم های دیگر انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری؛ وی افزود:

به هر دلیلی برای ما سه روز بار بازی می‌گذارند و شاید به دلیل این فشار و خستگی بچه‌ها در بحث مالکیت، مقداری از حریف پایین تر بودیم. برای دیدار بعدی زمان مناسب داریم و ان شالله ریکاوری لازم را انجام می دهیم تا بچه‌ها برای این بازی آماده تر شوند.

مربی استقلال عنوان کرد:

بازیکنان ما واقعا انسان‌های شریفی هستند که با یک شرایط نابرابر در تمام زمینه‌ها، از جان و دل مایه می‌گذارند. بارها موقعیت های دو در مقابل دو و دو در مقابل سه روی دروازه حریف ایجاد کردیم.  توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند. استحقاق تیم ما برد بود.

مصطفوی درباره اینکه با این برد تا حد زیادی کسب سهمیه استقلال قطعی شد، توضیح داد:

هنوز شش بازی دیگر داریم. فاصله امتیاز مناسبی با تیم های پایین تر ایجاد شده اما بازی حساس و مستقیمی با آلومینیوم اراک و تیم‌های دیگر مثل سپاهان، نساجی قائمشهر و تراکتور داریم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. حداکثر تلاش کادرفنی و بازیکنان این است که نتایج مناسب و در خور شان و نام استقلال را با وجود تمام مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم به دست آوریم.

وی در ادامه با حضور در نشست خبری عنوان کرد:

خدا را شکر می‌کنیم از این بازی سخت با کسب سه امتیاز و بدون گل خورده از زمین توانستیم از زمین خارج شویم. بچه‌های تیم واقعا زحمت کشیده و تلاش خوبی داشتند. با تدابیری که فرهاد مجیدی اندیشیده بود، توانستیم این بازی را ببریم.

مربی استقلال درباره دلیل عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری و همچنین موفقیت‌های استقلال با وجود شکاف بین تیم و مدیریت باشگاه توضیح داد:

اگر درباره بازی سوال دارید در خدمت هستم.

مصطفوی درباره برنامه های استقلال برای دیدار بعدی مقابل آلومینیوم اراک توضیح داد:

بازی به بازی پیش می رویم و مجیدی برای هر مسابقه استراتژی مخصوص آن بازی را در نظر می‌گیرد. روز دیدار با آلومینیوم مشخص می شود از چه سیستم و استراتژی برای دیدار با آلومینیوم استفاده می کند.

وی درباره وضعیت محمد نادری پس از مصدومیت گفت:

هنوز با پزشک تیم صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم چه شرایطی دارد.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش حمید استیلی در طرفداری: علی پروین گفت دربی 9 نفره اندازه برد 6-0 ارزش داشت؛ حریف در فکر تلافی دربی 52 بود علیرضا بیرانوند در راه سپاهان؟ بعد از رونالدو، لیونل مسی هم به علی دایی می رسد آلوارو موراتا: به من پیام دادند امیدواریم بچه هایت بمیرند سرمربی مجارستان: رونالدو مقابل ما طوری خوشحالی می کرد انگار در فینال گل زده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر شامگاه چهارشنبه برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

اتفاقات این دیدار را می‌خوانید:

* هواداران سپاهان که به شدت از قضاوت حیدری ناراحت بودند او را طرفدار پرسپولیس لقب دادند و معتقد بودند او تمام سوت‌هایش به نفع سرخپوشان تهرانی خورده است.

* مورایس در تمامی طول بازی نسبت به قضاوت بازی میدان معترض بود و اعتقاد داشت او به نفع پرسپولیس سوت می‌زند.

* در هنگام شروع نیمه دوم، هواداران پرسپولیس با روشن کردن فشفشه و وسایل دودزا جو عجیبی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند به طوری که دود تمام ورزشگاه را گرفته بود.

* هواداران پرسپولیس علیه رامین رضائیان شعار داده و به سوی او بطری پرتاب می‌کردند. جو ورزشگاه به شدت متشنج شده بود و طرفداران دو تیم بدترین الفاظ را نسبت به یکدیگر ابراز داشتند.

* اوسمار ویه را که از نتیجه به دست آمده راضی بود بارها با فریادهایش از بازیکنان تیمش می‌خواست که بهتر بازی کرده تا بتوانند دروازه سپاهان را باز کنند.

* با توجه به تساوی استقلال برابر تراکتور، فشار زیادی بر روی تیم پرسپولیس بود و طرفداران پرسپولیس خواستار زدن گل از بازیکنان بودند.

* با اینکه قرار بود بخشی از سکوها که در حال بازسازی است خالی بماند اما به دلیل ازدحام زیاد هواداران مجبور شدند این قسمت را باز کرده تا تعداد زیادی از هواداران در آنجا مستقر شده تا به تماشای بازی بنشینند.

* در پایان بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم با کادر داوری صحبت کردند که در این میان هر دو تیم نسبت به قضاوت حیدری اعتراض داشتند.

کد خبر 6094688

دیگر خبرها

  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم