Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم استقلال تهران پس از بازی با گل گهر سیرجان با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی پور پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: بازی سختی بود، گل گهر تیم خوبی بود و قبل از بازی هم می‌دانستیم که بازی سختی است اما خداراشکر سه امتیاز بازی را به دست آوردیم که خیلی حساس بود.

مهدی پور درخصوص پاداش مجیدی به بازیکنان گفت: بله، آقا فرهاد بازی قبلی ۱۰ میلیون تومان از جیب‌شان پاداش دادند و این بازی هم ۲۰ میلیون تومان از جیب‌شان هزینه کردند؛ ما فقط می‌توانیم بگوییم "دمش گرم" ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که محبت‌های آقا فرهاد و هواداران که در استادیوم کنارمان نیستیم جبران کنیم ولی یک مقداری حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تیم استقلال درباره صحبت‌های محمدحسین کنعانی زادگان گفت: به نظرم این اصلا چیز خوبی نیست که آنها راجع ما صحبت کنند و ما راجع به آنها صحبت کنیم. به نظرم حسین هم تمرکز را بیشتر روی تیم خودشان بگذارد و ما هم مشکلات خودمان مشخص است. بازی قبلی گفتیم که ما مشکلات مالی زیادی داریم اما حداقل چیزی که نیاز داریم این است که امکانات اولیه، رختکن خوب، زمین تمرین خوب، باشگاه بدنسازی خوب داشته باشیم. 

او ادامه داد: به نظرم در این جبهه که ایستاده‌ایم یک مقداری تنها هم هستیم دیگر؛ وقتی سرمربی تیم می‌آید برای اینکه به بچه ها روحیه بدهد از جیب هزینه می‌کند.

مهدی پور درباره نقش هیات مدیره گفت: من بقیه بچه‌ها را خبر ندارم ولی شخصا خبر ندارم. اصلا هیات مدیره ما کجا هستند و چه کار می‌کنند؟ مدیرعامل کجاست؟ اصلا ما این عزیزان را نمی‌بینیم و اصلا کنار ما نیستند. ما بازیکنان و کادرفنی هر روز همدیگر را می‌بینیم و امروز در این جبهه که هستیم الان بازیکنان و کادرفنی یک طرف تنها هستند.

او درباره یک گل و یک پاس گل در این مسابقه هم گفت: قطعا در هر بازی تلاش می‌کنم به امید خدا بتوانم به تیمم کمک کنم و گلی که من زدم یا هر گلی که بچه ها بزنند تلاش تمام تیم است؛ گلی که زدم روی یک کار تیمی خوب و خفن بود که خیلی به نظرم گل خوشگل و خفنی بود.

مهدی پور خطاب به هواداران همچنین گفت: هواداران واقعیت را می‌بینند، می‌بینند که تیم تلاش می‌کند و با این همه مشکلاتی که داریم بچه‌ها زحمت می‌کشند، هواداران این را درک می‌کنند و همیشه کنارمان هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران گل گهر سیرجان مهدی مهدی پور استقلال تهران گل گهر سیرجان مهدی مهدی پور مهدی پور بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مربی تراکتور می‌گوید با حذف تیم های بزرگ می‌توانیم در اینجا دوباره خودی نشان دهیم و به آسیا برسیم.

به گزارش ایسنا، محمد نصرتی بعد از برد تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود این تیم به جمع ۸ تیم پایانی جام‌حذفی اظهار کرد: بازی دشواری بود ولی خدا را شکر به شیرینی برای تراکتور به پایان رسید. اول از همه به همه هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و امیدوارم گوشه‌ای از دل‌شان را شاد کرده باشیم. من در جریان بازی هم متوجه شدم که دو نفر از هواداران دچار مشکل قلبی شدند و امیدوارم مشکلی برای آن دو هواداری هم که حال نامساعدی داشتند پیش نیامده باشد و سلامت باشند.

مربی تراکتور اضافه کرد: به بازیکنان‌مان هم تبریک می‌گویم که در این شرایط پر استرس خیلی خوب کار کردند. نکته‌ای که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که تاثیر حضور هواداران و انرژی‌ای که می‌فرستند بسیار موثر است. امروز دیدیم وقتی هواداران پورحمیدی را تشویق کردند چقدر او روحیه گرفت و در جریان بازی یک موقعیت جدی را از حریف گرفت.

او ادامه داد: شما خودتان را جای بازیکن بگذارید. واقعا همه بچه‌ها خوب کردند و استرس هم باعث می‌شود انرژی بازیکنان از دست برود و دیدیم که محمد نادری و مهدی شیری که بازی خوبی هم داشتند تحت تاثیر استرس بودند. درود به شرف هواداران که می‌دانستند بازی حذفی است و آمدند. دیدید که چقدر انرژی مثبت به ما دادند و کمک کردند این روند ادامه داشته باشد. بازیکنان ما هم با یک انرژی و تلاش بیشتری پا به زمین گذاشتند و فوتبال است.

نصرتی گفت: بعد از بازی لیگ که آن اتفاق افتاد، یک حادثه بود و این بازی هم پیش آمد. پورحمیدی بعد از آن بازی در رختکن گریه می‌کرد و گریه‌اش بند نمی‌آمد و می‌خواستم بیاورمش تا مصاحبه کند ولی گفت نمی‌توانم. به او هم گفتم که حسین جان پیش می‌آید و این باعث می‌شود بزرگتر شوی. ما می‌خواستیم همه کنار هم جمع شویم.

او درباره حضور حمید مطهری در تراکتور مطرح کرد: حمید مطهری در دوران فوتبالش دچار آسیب دیدگی شد و نتوانست به عنوان فوتبالیست زیاد بازی کند. ایشان خودشان هم گفتند که در این مقطع باید دست به دست یکدیگر بدهیم و به تیم بزرگ تراکتور کمک کنیم. الان شرایط به گونه‌ای است که ما باید کمک کنیم. الان استقلال و پرسپولیس از حذفی حذف شدند و این شرایط خوبی است. من در مصاحبه قبل هم گفتم واقعا از آسیا که حذف شدیم من غم بزرگی در سینه داشتم. فکر می‌کنم با حذف تیم های بزرگ می‌توانیم در اینجا دوباره خودی نشان دهیم و به آسیا برسیم. امیدوارم که این اتفاق دوباره رخ دهد و نماینده‌ی ایران در آسیا باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است