Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:50:36 GMT

حل کامل مشکل آب غیزانیه اهواز در ماه‌های آینده

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۳۶۰۵

حل کامل مشکل آب غیزانیه اهواز در ماه‌های آینده

ایسنا/خوزستان معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به مشکلات آب در بخش غیزانیه اهواز گفت: امیدواریم با همکاری بسیج سازندگی در بازه زمانی دو سه ماه آینده مطالبه بحق مردم غیزانیه از شرکت آبفای خوزستان را برآورده و مشکل این بخش را به صورت کامل برطرف کنیم.

افشین محمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت آبرسانی در خوزستان اظهار کرد: در سال ۹۹ با تصویب هیات دولت، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و اهواز  ادغام و یکپارچه‌سازی نیز انجام شد و مهمترین هدف این ادغام، چابک‌سازی و ارائه خدمات مطلوب  به عزیزان در روستاهای استان خوزستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند روز بعد از یکپارچه‌سازی، موضوع غیزانیه و مشکلات این بخش با فرایند ادغام در دستور کار آبفا خوزستان قرار گرفت و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل آبفا و سایر بخش‌ها، مشکل بیش از ۸۵ روستای این بخش برطرف شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری بسیج سازندگی در بازه زمانی دو سه ماه آینده مطالبه بحق مردم غیزانیه از شرکت آبفای خوزستان را برآورده و مشکل این بخش را به صورت کامل برطرف کنیم.

محمدی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مشکلات آبی در شرکت آب و فاضلاب مربوط به حوزه روستایی است، گفت: ۲ هزار و ۷۴۱ روستا تحت پوشش شرکت آبفا خوزستان است اما در مجموع حدود ۴ هزار روستا در خوزستان وجود دارد. در حال حاضر در حال ایجاد زیرساخت و بسترهای مناسب برای ارائه خدمات به روستاها هستیم.

وی با اشاره به روستاهای دارای تنش آبی در خوزستان عنوان کرد: در استان خوزستان ۷۰۲ روستا تنش آبی دارند که از این تعداد، مشکل تنش آبی ۲۲۰ روستا برطرف شده است. در یک سال گذشته، بیش از ۳۰۰ کیلومتر خطوط انتقال اصلی و فرعی در سطح روستاهای استان خوزستان اجرا شده که بیش از متوسط کشوری است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: این امر نشان‌دهنده عزم جدی آبفا برای برطرف کردن مشکلات تنش آبی در روستاهای خوزستان است.

محمدی گفت: پرسنل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ارائه خدمات شبانه‌روزی در کنار مردم هستند و تمام دغدغه آن‌ها، حل مشکلات روستاها با استفاده از پتانسیل داخلی شرکت است.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا گفت: از پروژه‌های روستایی هر ماه پروژه‌هایی افتتاح خواهیم کرد تا مردم در روستاها از خدمات مطلوب بهره‌مند شوند. در این زمینه مطالعات بیشتر روستاها انجام شده است و در صورت تامین منابع مالی، پروژه‌های متعددی اجرا خواهند شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: بعد از سفر رئیس مجلس و همکاری استانداری خوزستان و شرکت آبفا کشور، قرار بود مبلغ ۶۸۰ میلیارد تومان برای ۷۰۲ روستای دارای تنش آبی استان خوزستان تامین شود که در صورت تامین اعتبارات و پرداخت این مبلغ، می‌توانیم گام‌های مثبتی در ارائه خدمات مطلوب به مردم برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان آب و فاضلاب آب غیزانیه استان خوزستان ارائه خدمات شرکت آبفا تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳