Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش “ورزش سه”، مس شهربابک در این فصل در موفقیتی بزرگ توانسته چند هفته پیش از پایان فصل جواز صعود به لیگ آزادگان را کسب کند تا انتظار هواداران این تیم را برای حضور در گ لیگ دسته بالاتر بعد از مدت‌ها برآورده کنند. حمایت لازم از سوی تیم مدیریتی و در کنار قدرت تاکتیکی کادرفنی توانست شهربابکی‌ها را که طی فصول اخیر شرایط مناسبی را دنبال نمی‌کردند، اینبار به موفقیت بزرگی برساند و سهمیه کرمان را در لیگ یک افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اکنون اما با پروتکل‌هایی که سازمان لیگ برای تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول در نظر گرفته، نگرانی بزرگی برای هواداران این تیم شکل گرفته است. طی بازدیدی که مسوولان سازمان لیگ از شهربابک داشته‌اند مهمترین موضوع و تذکر به این باشگاه در خصوص محل اسکان تیم‌های مهمان در فصل آتی بوده که با توجه به عدم در اختیار داشتن هتل در این شهر به دردسر بزرگی برای آنها تبدیل خواهد شد و شاید حتی منجر به این شود که آنها در فصل آتی مجبور شوند از دیگر تیم‌ها در شهر و استان‌های همجوار میزبانی کنند. موضوعی که نگرانی و اعتراض هواداران این تیم را در پی داشته و آنها امیدوار بودند با توجه به اینکه بعد از سال‌ها جواز حضور در سطح بالاتر را کسب کرده‌اند، شانس حمایت و میزبانی از مس شهربابک را نیز به دست بیاورند.

 

این اتفاقات در شرایطی میزبانی مس شهربابک را تهدید می‌کند که با پیگیری مدیران باشگاه و نمایندگان این شهر، اقدامات قابل توجهی برای تاسیس استادیومی ١٠ هزار نفره با امکانات هتل نیز ترتیب داده شده که فاز نهایی آن در اواخر سال آتی فراهم می‌شود و احتمالا به لیگ فصل آینده نرسد. با این حال تهدید سازمان لیگ مبنی بر اینکه عدم در اختیار داشتن هتل می‌تواند میزبانی را از این تیم سلب کند، باعث درخواست‌های زیادی از سوی هواداران یه نمایندگان استانی و خصوصا سعدمحمدی شده تا با تخصیص بودجه لازم، شرایط را برای میزبانی این تیم فراهم سازند و امیدواری را در بین شهربابکی‌ها برای ایجاد امکانات شکل دهند. باید دید این شرایط با وعده‌ای که به مدیران و هواداران شهربابکی داده شده، به صورت حداقلی تا پیش شروع فصل بعدی فراهم خواهد شد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دسته دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران