Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@14:58:34 GMT

اعلام ترکیب ماشین‌سازی برابر نساجی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۳۸۲۸

اعلام ترکیب ماشین‌سازی برابر نساجی

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال ماشین‌سازی که شانس اندکی برای بقا در لیگ برتر دارد و در هشت مسابقه نیم‌فصل دوم پنج شکست و سه مساوی داشته، امروز در یک مسابقه حساس بین پایین جدولی‌ها به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

 

محمدامین رضایی، سید محمد حسینی، سیروس صادقیان، فردین عابدینی، حبیب گردانی، بهمن سالاری، منصور باقری، هاتف نادری، اتابک زارعی، محمد ابراهیمی و ایمان باصفا ترکیب تیم فوتبال ماشین‌سازی مقابل نساجی را تشکیل می‌دهند و تبریزی‌ها امیدوار به برتری در این بازی خانگی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید حسین‌پور، مطرح‌ترین بازیکنی است که روی نیمکت ماشین‌سازی مقابل نساجی حضور دارد و همچنین تیم سبزپوش تبریزی بخاطر کمبود بازیکن فهرست خود را تکمیل نکرده است.

 

گفتنی است، بازی تیم‌های ماشین‌سازی و نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۱۰ امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز آغاز می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!