Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پلیتیکو، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که حدود شش ماه است پس از شکست در رقابت‌های انتخاباتی اخیر ریاست جمهوری سکوت اختیار کرده، حالا به گفته مشاوران و دستیارانش قرار است برای انتقام از رقیبان دوباره فعالیت‌های تبلیغاتی خود برای حضور در انتخابات بعدی را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، امروز دونالد ترامپ قرار است در اجتماعی انتخاباتی با عنوان "دوباره آمریکا را بزرگ خواهیم کرد" به حمایت از ماکس میلر، نماینده حزب جمهوری خواه کنگره بپردازد که در حال رقابت با آنتونی گونزالس برای کسب کرسی وی در کنگره است. آنتونی گونزالس یکی از نمایندگان کنگره است که با استیضاح دوم دونالد ترامپ موافق بود.

تیلور بودوویچ، مشاور ارشد مبارزات انتخاباتی مکس میلر گفت: نخستین اجتماع انتخاباتی ترامپ برای رقابت با گونزالس خواهد بود. گونزالس نه تنها به ترامپ که به تمام رای دهندگان خود خیانت کرد.

تجمع انتخاباتی که قرار است رییس جمهور پیشین آمریکا امروز برگزار کند یکی از فعالیت‌های انتخاباتی اوست که مشاوران و دستیارانش ماه‌ها برای آن برنامه ریزی کرده اند.

منابع خبری می‌گویند احتمال دارد در این اجتماع انتخاباتی ترامپ بار دیگر ادعا‌های خود مبنی بر دروغ و تقلب در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا را تکرار کند.

به گفته برخی منابع خبری، قرار است برخی نمایندگان جمهوری خواه نیز ترامپ را در این اجتماع انتخاباتی همراهی کنند. از جمله این افراد می‌توان به جیم جوردن، یکی از سناتورها و از متحدان اصلی ترامپ در زمان ریاست جمهوری وی نام برد.

جوردن گفت: این برای جمهوری خواهان خیلی خوب است که ترامپ بار دیگر فعالیت‌های سیاسی خود را از سر گرفته، ما هنوز او را رهبر حزب خود می‌دانیم.

دستیاران دونالد ترامپ می‌گویند او قرار است در پیروزی نمایندگاه جمهوری خواه در انتخابات میان دوره‌ای ۲۰۲۲ نقش داشته باشد. ترامپ نامه‌های زیادی را در جهت حمایتش از نمایندگان هم حزب خود در سنا و مجلس نمایندگان ارسال کرده است.

یکی از مشاوران ترامپ درباره آغاز فعالیت‌های سیاسی وی گفت: ترامپ قصد دارد از تمام قدرت سیاسی خود استفاده کند و در تمام برنامه‌های تبلیغاتی خود روند سیاستگذاری هوشمندانه‌ای را آغاز کرده است.

دونالد ترامپ اخیراً اعلام کرده قرار است در انتخابات آتی ریاست جمهوری در چهار سال آینده دوباره نامزد شود و پیروزی خود در این دوره را قطعی می داند. این در حالی است که نمایندگان کنگره آمریکا هنوز در حال بررسی‌ نقش مستقیم وی در هدایت طرفدارانش برای حمله به ساختمان اصلی کنگره هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جمهوری خواهان ریاست جمهوری دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت‌های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ای دنیا حرمت دانشگاه‌های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه‌ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می‌دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می‌کنند.‌ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید.‌ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه‌ها نیرو‌های امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی‌های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد:‌ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشور‌های سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می‌کنند. ما از وجدان بیدار جامعه جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشور‌های عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می‌کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می‌ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد:‌ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی.‌ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی