Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@18:28:42 GMT

قول ویژه ای که به گل محمدی داده شد!

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۳۹۸۴

قول ویژه ای که به گل محمدی داده شد!

تلاش ها برای رساندن ستاره های مصدوم پرسپولیس به شرایط حضور در میدان ادامه دارد.

به گزارش برنا؛ وحید امیری و کمال کامیابی نیا در شرایطی دو بازی اخیر پرسپولیس را از دست داده اند که تلاش ها برای رساندن این دو به بازی آینده سرخ ها در برابر گل گهر در لیگ برتر ادامه دارد این در حالی است که پرسپولیسی ها با توجه به نوع مصدومیت سیامک نعمتی این مصدوم سرخ ها شانسی برای رسیدن به بازی بعدی سرخ پوشان را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا تلاش ها برای رساندن این دو پرسپولیسی  ادامه دارد اما از حالا نمی توان درصدی را برای میزان شانس این دو سرخ پوش متصور بود اما کادر پزشکی پرسپولیس به یحیی گل محمدی و همکارانش قول داده است تمام تلاش خود را برای رساندن ستاره های پرسپولیس با سلامت کامل به بازی های پیش روی سرخ ها انجام خواهند داد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی سلامت پرسپولیس وحید امیری کمال کامیابی نیا کادر پزشکی سیامک نعمتی برای رساندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!

سروش رفیعی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد

طرفداری | پرسپولیس در بازی خارج از خانه هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف نساجی رفته است. این بازی تا لحظه نگارش این خبر (دقیقه 55) با برتری یک بر صفر پرسپولیس دنبال می شود.

سروش رفیعی در نیمه اول این بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود و تنها 5 دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم بازی، کارت زرد دوم را دریافت کرد تا از بازی اخراج و تیمش ده نفره شود.

پرسپولیسی ها که در شبکه های اجتماعی به کارت زرد اول سروش رفیعی اعتراض کرده بودند، از کارت زرد دومی که موعود بنیادی فر به سروش رفیعی نشان داد عصبانی تر شدند.

باید منتظر ماند و نظر کارشناسان داوری را در پایان بازی پیرامون این تصمیم جویا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس