Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@03:31:37 GMT

واکنش تند کیهان به ادعای وزیر پرحاشیه روحانی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۴۱۳۸

واکنش تند کیهان به ادعای وزیر پرحاشیه روحانی

کیهان: روزنامه اعتماد روز پنجشنبه در مطلبی به قلم عباس آخوندی وزیر پرحاشیه، بی کارنامه و مستعفی وزارت راه و شهرسازی دولت روحانی نوشت : « فرآیند انتخابات 1400 به‌هیچ‌وجه نتوانسته مردم را نسبت به منصفانه بودن آن قانع کند. و برای اولین بار به‌رغم تاکید مقام‌های رسمی کشور و همچنین نهادهای مرجع اصلاح‌طلبی مبنی بر ضرورت شرکت در انتخابات، اکثریت واجدان شرایط به صندوق رای پشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌گمان این پدیده‌ای است که برای صلح و امید اجتماعی زیان‌بار است... در این بستر، نه‌تنها نمی‌توان انتظار تحقق توسعه داشت بلکه باید در انتظار فروپاشی اجتماعی، انحطاط اخلاقی، مهاجرت، فقر و خشونت اجتماعی در رفتارهای روزانه مردم بود. از این رو، این قلم نگران ایران است.»

گفتنی است راقم این سطور فردی است که با تفکرات و تصمیماتی که بر آن ها پافشاری می‌نمود، وضعیت بازار مسکن را به شکل فاجعه‌بار فعلی رساند. وی از سال۹۲ تا۹۷ در دولت یازدهم و دوازدهم، وزیر راه و شهرسازی بود. اما غیر از تمسخر ایده دولت قبلی (مسکن مهر) که توانست ده میلیون نفر از اقشار پایین و متوسط را صاحب خانه کند و از رنج مستاجری برهاند، هیچ اقدام مثبتی انجام نداد و در مراسم تودیع خود نیز با وقاحت گفت: افتخارش این بوده که حتی یک واحد مسکونی نساخته است .

آخوندی به عنوان یکی از چند وزیر صدها میلیاردی دولت روحانی، هرگز توضیح نداده که ثروت انبوه را از کجا و با کدام زحمت به دست آورده است؟ کدام نظریه و گفتمان می‌توانست برخی مدیران بی کفایت اما پر ادعا را با وجود ایراد خسارت های بزرگ به معیشت مردم، به اشرافیت کذایی برساند؟ مسکن در دولت روحانی، تورم ۶۹۰ درصدی (تقریبا هفت برابری) را تجربه کرد! و به نظر می رسد آقای آخوندی به عنوان متهم اول این فاجعه، جای نظریه درکردن و ادای آدم های باسواد را در آوردن، در مراجع ذی صلاح توضیح دهد که چگونه توانست این معامله تباه را با زندگی مردم کند؟

از سوی دیگر بر خلاف ادعای آقای آخوندی، ناکارآمدی امثال وی در دولت نقش اصلی را در کاهش مشارکت ایفا کرده است چرا که در نظرسنجی‌ها ۵۸درصد از کسانی که در سال ۹۶ به آقای روحانی رای داده بودند(حدود ۱۳ میلیون نفر)، گفتند در این انتخابات شرکت نمی‌کنند!

بنابر این رکورد مشارکت حداقلی و نفرت حداکثری از دولت تدبیرو امید میراث نامبارک مدیران نالایق و ناکارامدی همچون آخوندی است که هرچند باب میل آنها نباشد، اما باید با آن کنار بیایند. قطعا نفرتی که در طول هشت سال از چنین دولت و مدیرانی شکل گرفته در طول ۴۰ روز باقیمانده قابل جبران نیست و چنین ادعاهای وقیحانه‌ای کمکی به کاهش این حس عمومی نخواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: اشک تمساح قاتلان مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، خواستار حفظ کرامت مردم در عرصه اجتماعی در کنار حل مشکلات معیشتی آن‌ها شد و گفت: دو نمونه اصلی حکومت اسلامی، حکومت پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و مولا امیرالمؤمنین(ع) است؛ باید ببینیم در امر به معروف و نهی از منکر سیره آن بزرگان چه بود؟ قرآن در بحث حجاب از نگاه افراد شروع می‌کند. امیرالمؤمنین نه تنها زن بی‌حجابی که از کنار جمع یارانش عبور کرد را تنبیه نکرد بلکه به دیگران گفت چرا به او نگاه می‌کنند؟

وی گفت: باید بررسی کرد که دستگاه‌های فرهنگی و صداوسیما در طول ۴۵ سال گذشته توانستند دین‌داری مردم را بیشتر کنند؟ واقعاً کار پلیس این‌گونه نهی از منکر است و تعلیم این کار را دیده‌اند؟ امروز سر ساخت مسجد دعوا می‌کنند درحالیکه اول باید نمازخوان تربیت کرد، اگر نمازخوان بیشتر شد، آن‌ها خودشان مسجد درست می‌کنند. در مقولات اجتماعی کرامت و حیثیت مردم را باید حفظ کنیم. مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟ وقتی انقلاب شد بسیاری از زنان باحجاب شدند و حتی چادر به سر کردند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901507

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است