Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خرید و فروش رأی از نظر قانونی، شرع و عرف یک عمل خلاف است که باید با آن برخورد شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در قانون انتخابات شوراهای شهر، افزود: قانون انتخابات شورای شهر باید توسط مجلس انقلابی اصلاح شود.

امام جمعه سرپل ذهاب به خرج‌های نامتعارف در تبلیغات نامزدهای شورای شهر، تصریح کرد: کسی که با خرج صدها میلیون برای رسیدن به کرسی شورای شهر تلاش می‌کند چگونه می‌خواهد به مردم خدمت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازشماری تمام آرای صندوق‌های رأی شورای شهر مطالبه عمومی مردم است که باید انجام شود تا دغدغه مردم و دوستداران انقلاب رفع شود.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: مردم سرمایه‌های اصلی نظام هستند، که اگر اعتمادشان از بین برود، سرمایه‌ای گرانبها برای انقلاب از دست رفته است.

کد خبر 5243994

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه سرپل ذهاب کرمانشاه حجت الاسلام فاطمی نسب انتخابات 1400 ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته قوه قضاییه دهه کرامت سیدابراهیم رئیسی عکس استانها واکسن کرونا اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم