Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@20:21:15 GMT

۳۰۲۰/شهید خسرو رحمتی: هیچ چیز بهتر از تقوا نیست

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۴۲۳۶

۳۰۲۰/شهید خسرو رحمتی: هیچ چیز بهتر از تقوا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید خسرو رحمتی:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر مردم غیور و شهیدپرور ایران و سلام بر امام عزیز که چراغ راه ملت ما شد و سلام بر خانواده عزیزم.

پدر گرامی و عزیزم من به خاطر اسلام و فرمان و گفتار رهبرم و به خاطر خاک وطنم چشم بر آرزوهای جوانی خودم پوشیدم و لباس رزم بر تن کردم و خود را به جبهه رساندم تا در کنار همرزمانم به دفاع از مرز مرز وطنم بپردازم .

امید دارم خداوند از من راضی باشد و خوشا به حال کسانی که در این دنیا خداوند از دستشان راضی است و در آخرت با پیامبر عالی‌مقام حضرت محمد(ص) محشور می‌شوند و در کنار او بر زندگی خویش ادامه می‌دهند.

ای پدرم صبور و با استقامت باش همانطور که امام حسین(ع) بر جوان قهرمان خود صبر کرد. در همه جا به یاد خدا باشید و مرا حلال کنید و از تقصیرهای من بگذرید. دخترم زهرا را خوب تربیت کنید. تقوا  داشته باشید که هیچ چیز بهتر از تقوا در این دنیای فانی نیست.

همسر عزیزم مرا ببخش؛ ای همسر خوب و با تقوایم همیشه با خدای خود نجوا کنید و نماز را در اول وقت بخوانید؛‌ قسم به خدا اگر شهید شدم در دنیای دیگر منتظرت هستم.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید تقوا همدان شهادت دفاع از وطن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.»

این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند، ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد