Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:50:41 GMT

«حشد شعبی» یک شاخه نظامی مهم در عراق محسوب می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۴۴۶۸

«حشد شعبی» یک شاخه نظامی مهم در عراق محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد شعبی سخنانی را در خصوص این گروه مقاومتی مطرح کرد. وی در این خصوص گفت: «حشد شعبی» یکی از شاخه‌های نظامی مهم عراق محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان حشد شعبی در ادامه یادآور شد: گروه حشد شعبی یک نهاد نظامی مرتبط با نیروهای مسلح عراق است و تحت امر فرماندهی کل عملیات مشترک فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الفیاض در ادامه تصریح کرد: ملت عراق هسته اصلی حشد شعبی را تشکیل می‌دهد. وی پیشتر نیز گفته بود: حشد شعبی در آینده تضمین کننده حمایت از حاکمیت ملی عراق است. همه عراقی‌ها باید از جایگاه سازمان حشد شعبی حفاظت و حراست کنند.

رئیس سازمان حشد شعبی در ادامه سخنان خود یادآور شد: جایگاه کنونی حشد شعبی با خون و جهاد به دست آمده است. از همین روی، همگان باید دست به دست هم دهند تا خدشه‌ای به جایگاه حشد شعبی وارد نشود.

چندی پیش هم «احمد عبدالساده» کارشناس عراقی تأکید کرده بود: برخی به دنبال آن هستند تا نیروهای حشد شعبی را تضعیف کنند. هدف اصلی و اساسی از تضعیف نیروهای حشد شعبی در برهه کنونی تقویت داعش در عراق است.

این کارشناس عراقی در ادامه اظهار داشت: طی روزها و هفته‌های اخیر شاهد آن هستیم که سلسله اقدامات تروریستی علیه حشد شعبی در نقاط مختلف عراق تشدید شده است. این نشان می‌دهد که توطئه بزرگی علیه این گروه در جریان است.

وی همچنین عنوان کرد: تمام کسانی که با حشد شعبی مبارزه می‌کنند و برای تضعیف آن تلاش می‌کنند، حامی داعش هستند. پیشتر نیز «محمد البلداوی» نماینده پارلمان عراق اعلام کرده بود که مقابله با حشد شعبی پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت

کد خبر 5244088 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فالح الفیاض عراق حشد شعبی ایالات متحده امریکا ایران فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه افغانستان عراق سیدابراهیم رئیسی مذاکرات وین جنبش حماس اتحادیه اروپا عربستان سعودی برجام لبنان سازمان حشد شعبی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  • پیام دیگر شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای صهیونیستی