Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک مغلوب استرالیا شدند و از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک امروز (شنبه) با دو دیدار در شهر ناخون پاتوم تایلند پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین مسابقه که از ساعت 8 صبح به وقت تایلند آغاز شد، تیم‌های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران مقابل استرالیا به میدان رفتند و با پذیرش شکست برابر این تیم از دور مسابقات کنار رفتند.

تیم ملی الف ایران (بهمن سالمی – آرش وکیلی) دو بر صفر و با امتیازهای 21 بر 14 و 21 بر 19 مغلوب استرالیا شد.

تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی – حامد میرزاعلی) در ست نخست 21 بر 19 به پیروزی رسید، اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 14 و 15 بر 11 مغلوب شد تا ایران در مجموع دو بر صفر نتیجه را به استرالیا واگذار کند.

بدین ترتیب استرالیا به عنوان نخستین فینالیست این رقابت‌ها معرفی شد و در دیدار نهایی این مسابقات به مصاف برنده دیدار نیوزیلند و اندونزی خواهد رفت.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین روز این رقابت‎ها به مصاف تیم‌های ملی قطر رفتند و در مجموع با شکست دو بر یک این کشور به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: والیبال ساحلی تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه

 به مناسبت روز مراغه مسابقات والیبال ساحلی با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه در حال برگزاری است.

در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی ۵۰ ورزشکار حضور دارند.

این مسابقات عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید