Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با توجه به موافقت شفاهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد مرکز روانپزشکی امام خمینی (ره) مشهد مخصوص جانبازان اعصاب و روان به بیمارستان روانپزشکی ارتقا یابد.

به گزارش قدس آنلاین، جواد غلامپور  افزود: در پی بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از این مرکز روانپزشکی در مشهد و در پی تماس اعضای این کمیسیون، دکتر نمکی وزیر بهداشت ضمن موافقت با راه اندازی این بیمارستان ۶۴ تختخوابی ویژه جانبازان به رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد با ارتقای این مرکز درمانی به بیمارستان موافقت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: پیش تر مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرده بودند این مرکز برای ارتقا نیازمند برخی مجوزهاست و همچنین مرکز یاد شده از مساحت لازم برخوردار نیست و یا به خطوط راه آهن نزدیک است. معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: از سوی دیگر  اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در تماس با وزیر بهداشت شرایط این مرکز را در مقایسه با برخی مراکز درمانی در دیگر نقاط کشور، مناسب تر برای ارتقا به بیمارستان عنوان کردند که در نهایت با ارتقای این مرکز درمانی موافقت شد. غلامپور فعالیت این مرکز را در حد بیمارستان ۶۴ تختخوابی عنوان کرد و افزود: پیش از این نیز دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت اصولی خود با راه اندازی این بیمارستان را اعلام کرده بود اما برخی مجوزها برای تاسیس این بیمارستان هنوز دریافت نشده بود.    همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی روز جمعه در بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از این مرکز درمانی اظهار داشت: خراسان رضوی  ۴۰ هزار جانباز در قید حیات دارد که ۱۱ هزار نفر از این عزیزان در زمره جانبازان اعصاب و روان قرار دارند.
حجت الاسلام حسین معصومی افزود: از بین جانبازان اعصاب و روان بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر تحت نظر پزشکان و هزار نفر از بیماری شدید اعصاب و روان رنج می‌برند که به صورت تخصصی از خدمات مرکز بازتوانی امام خمینی(ره) بهره مند می شوند.
وی این مرکز درمانی را تنها مجموعه بازتوانی جانبازان اعصاب و روان در شرق کشور عنوان کرد و ادامه داد: این مرکز، نیازمند تجهیز و ساماندهی است و از سوی دیگر جانبازان اعصاب و روان باید به صورت تخصصی به همراه خانواده هایشان تحت نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص قرار گیرند که این امر مهم نیازمند بیمارستان تخصصی است تا شان و کرامت این شهدای زنده حفظ شود و مرکزی برای خدمت رسانی به استان های همجوار نیز باشد.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: جلسات متعددی با مسوولان ذیربط برگزار و مشکلات پیش روی ایثارگران مطرح و خوشبختانه با پیگیری های عیسی زاده نماینده کمیسیون اجتماعی مجلس و دستور صریح وزیر بهداشت، پروانه بهره برداری بیمارستان ۶۴ تختخوابی طی بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به صورت شفاهی از سوی وزیر صادر شد.
انتهای پیام منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر بهداشت جانبازان بیمارستان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس جانبازان اعصاب و روان مرکز درمانی وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز

سردار "حمید هداوند" روز چهارشنبه درحاشیه نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی البرز اظهار کرد: طی این مدت ۲۶ باند سرقت و ۱۷ مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۹۸۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه متهمان افزود: در این طرح ۴۱ دستگاه خودرو و مقادیر زیادی لوازم خانگی ، لوازم خودرو و رایانه نیز کشف شد.

هداوند اضافه کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده در این طرح حدود ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی بیان کرد: طی سه روز گذشته تاکنون ۳۳۰ فقره انواع سرقت ها کشف شده و برخی متهمان به بیش از ۹۰۰ فقره سرقت در استان البرز و سایر استانها اعتراف کرده اند.

هداوند اظهار کرد: بیشتر سرقت هایی که رخ می دهد نتیجه عدم توجه مالباختگان به نکات پیشگیری از سرقت است که باید اماکن، منازل و خودرو ها به تجهیزات بازدارنده و ایمنی مجهز شوند.

فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا حصول اهداف پیش بینی شده پلیس که امنیت در جامعه است ادامه خواهد داشت .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904337

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز
  • اصلاح ۴۴ نقطه از گره‌های ترافیکی مشهد تا پایان سال جاری
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • نقش ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده / فعالیت بیش از ۲۰ هزار ماما در کشور
  • نقش ماماها در ارتقای سلامت مادران/ غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان‌ سینه با محوریت ماماها
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • جای خالی وزرای علوم و بهداشت در سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی و انتقاد دانشجویان
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش