Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@10:57:38 GMT

محکومیت قاتل جورج فلوید

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۴۷۳۷

پلیس قاتل جورج فلوید به زندان طولانی مدت محکوم شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دادگاه مینیاپولیس «درک شووین» پلیس قاتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی را به ۲۲ و نیم سال زندان محکوم کرد.   مدعی‎العموم تقاضای حداکثر محکومیت ۳۰ ساله درخواست کرده بود.   درک شووین در دادگاه از اقدامش ابراز پشیمانی و عذرخواهی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با برگزاری دادگاه پلیس قاتل جرج فلوید معترضان به نژاد پرستی مقابل دادگاه تجمع کردند.   انتشار ویدیوی لحظه مرگ این سیاه‌پوست اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشت و به جنبش ملی علیه نژادپرستی تبدیل شد. برچسب ها: قتل ، پلیس آمریکا ، محکومیت ، جورج فلوید

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قتل پلیس آمریکا محکومیت جورج فلوید جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا