Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:40:56 GMT

طرح بهبود کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در گلستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۴۷۷۸

طرح بهبود کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر اصغری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در استان گلستان یک طرح ملی است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: این طرح در راستای صیانت از حقوق شهروندی و بهبود کیفی و، بهداشتی گوشت به گروه‌های A ،B و A+ درجه بندی می شوند که کشتارگاه بندرترکمن موفق به کسب این کیفیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این رتبه بندی سبب تجهیز کشتارگاه ها به خط دو می‌شود، اضافه کرد: پس از کشتار تمام امحا و احشاء مرغ با دستگاه تخلیه شده و آلودگی‌های محیطی توسط خط دو کاهش می یابد که در نتیجه افزایش کیفیت و ماندگاری مرغ را به دنبال خواهد داشت.

اصغری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تجهیز کشتارگاه‌ها هزینه سنگینی به دنبال دارد در نتیجه این طرح در حال حاضر تا پایان سال تشویقی خواهد بود تا سایر کشتارگاه ها هم تجهیزات خود را ارتقا دهند اما اکنون با توجه به شرایط حاکم بر بازار و مشکلات تحریم‌ها ممکن است کشتارگاه‌های رتبه B به سرعت به سطح A نرسند.

وی در خصوص صادرات گوشت مرغ از استان گلستان گفت: از دیگر مزایای رتبه بندی A قابلیت صادرات به خارج از کشور است که از طریق این کشتارگاه طیور گلستان می‌توان مرغ تولیدی رتبه A را به خارج از کشور و سایر استان‌ها ارسال کرد.

طبق گفته وی استان گلستان، دارای ۹۰۰ واحد مرغداری صنعتی و ۱۴ کشتارگاه صنعتی طیور است.

کد خبر 5244115

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان صنعت معدن و تجارت گلستان مرغ ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه گرگان بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته قوه قضاییه دهه کرامت سیدابراهیم رئیسی عکس استانها اردبیل واکسن کرونا سازمان تبلیغات اسلامی کشتارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در سرشماری پاییزه، نزدیک به ۶۰۰ قرقاول در استان ثبت شده بود.

پیش بینی می‌شود در سرشماری بهاره، باتوجه به بارش‌های خوب و آرامش محیط، تعداد قرقاول‌ها در استان بیشتر شده باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • عادت‌هایی که خواب راحت را از شما می‌گیرند
  • آغاز فصل سرشماری قرقاول در استان گلستان
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان