Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا ضمن اعلام آمادگی کشورش برای کمک به لبنان تاکید کرد، "ما به رهبری واقعی در بیروت نیاز داریم."

به نقل از اسپوتنیک، آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن آماده است تا به لبنان در انجام تغییرات مطلوب کمک کند اما در عین حال گفت که " ما به رهبری واقعی در بیروت نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

بلینکن در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ژان ایو لودریان، همتای فرانسوی خود تأکید کرد که "مردم لبنان در حال حاضر در رنج و سختی بوده و خواستار شفافیت و مبارزه با فساد هستند".

وی افزود: واشنگتن، فرانسه و جامعه جهانی در کنار لبنان ایستاده‌اند ، اما ما به اراده سیاسی واقعی سیاستمداران لبنان نیاز داریم.

در همین حال وزیر امور خارجه فرانسه اعلام کرد، پاریس و واشنگتن "برای تحت فشار قرار دادن مسئولان بحرانی که لبنان ماهها در آن غرق شده است با هم متحد خواهند شد.

لودریان گفت: "ما با هم فاجعه‌ای را که می‌تواند در صورت تجزیه یا سقوط لبنان رخ دهد، بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم به مسئولان این وضع فشار بیاوریم. ما می دانیم آنها چه کسانی هستند. "

وزیر امور خارجه فرانسه از رهبران سیاسی لبنان و "ناتوانی آنها در مواجهه با کوچکترین چالش یا آغاز کوچکترین اقدامی برای نجات کشور" انتقاد کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • واشنگتن: ارسال تسلیحات و مهمات آمریکایی به اسرائیل متوقف شد
  • آمریکا در بحرانی‌ترین دوره‌ تاریخ خود قرار دارد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • فیدان: تنش بین اسرائیل و ایران با حمله به سفارت آغاز شد
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند