Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید اسماعیل صالحی مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم طرح‌های آبخیزداری اظهار داشت: تاکنون ۲۲۳ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در این استان انجام شده است.

او افزود: از این سطح ۲۰۰ هزار هکتار از سال ۱۳۸۸ به‌مدت ۱۰ سال و ۲۳ هزار هکتار پارسال عملیاتی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سم‌پاشی چهار هزار هکتار از جنگل‌های بلوط در چهارمحال و بختیاری

صالحی با اشاره به اجرای زراعت چوب در یک‌هزار و ۹۱۱ هکتار از زمین‌های چهارمحال و بختیاری در مدت ۴۲ سال گذشته اضافه کرد: از این سطح ۲۷۳ هکتار مربوط به سال قبل و یک‌هزار و ۶۳۸ هکتار مختص سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۸ است.

او به اجرای ۶۴۹ هزار و ۶۴۸ هکتار طرح مرتع‌داری در استان اشاره و تصریح کرد: از این سطح ۵۳۶ هزار و ۲۰۰ هکتار در فاصله زمانی بین سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۹۸ و ۱۱۳ هزار و ۴۴۸ هکتار در سال گذشته اجرایی شد.

صالحی با اشاره به کشت گیاهان دارویی در سطح ۶ هزار و ۵۳۲ هکتار از زمین‌های ملی استان گفت: از این سطح ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار در سال ۹۹ و چهار هزار و ۳۲ هکتار در مدت چهار سال قبل از آن اجرا شد.

او افزود: طرح جنگل‌کاری اقتصادی در یک‌هزار و ۳۷۹ هکتار از زمین‌های استان اجرا شد که از این سطح ۴۵۱ هکتار مربوط به سال گذشته و ۹۲۸ هکتار مختص سه سال قبل از آن است.

صالحی تعیین حدود ذخیره‌گاه‌های چهارمحال و بختیاری را در سطحی برابر سه هزار و سه هکتار دانست و اضافه کرد: از این سطح اجرای هزار و ۵۲۰ هکتار مختص به سال گذشته و یک‌هزار و ۴۸۳ هکتار به سال‌ها ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ اختصاص دارد.

او به اجرای طرح کاداستر در زمین‌های منابع ملی چهارمحال و بختیاری از سال ۱۳۹۲ اشاره و تاکید کرد: این طرح تاکنون در ۸۱۶ هزار و ۷۶ هکتار اجرا شده است.

صالحی افزود: از این سطح ۳۵۴ هزار و ۱۳۵ هکتار در سال ۱۳۹۹ و ۴۶۱ هزار و ۹۴۱ هکتار در فاصله سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ اجرایی شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری زراعت چوب چهارمحال و بختیاری هکتار از زمین هزار هکتار سال گذشته یک هزار تا ۱۳۹۸ اجرا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری