Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جوشن سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مدت نسبت کشف به وقوع نیز ۱۳۸ درصد گزارش‌شده است.

وی از کشف ۱۱ فقره از قتل‌های معوقه سنوات قبل در سه ماه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۴۳۳ درصد در این جرم خشن از دیگر دستاوردهای پلیس آگاهی استان بوشهر سه ماه ابتدایی امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از منفی بودن وقوع جرایم خشن نظیر گروگان‌گیری و سرقت از بانک و راهزنی در سال جاری در استان بوشهر خبر داد و افزود: شناسایی و دستگیری ۴۰ نفر خریدار اموال مسروقه بخشی دیگری از موفقیت‌های پلیس آگاهی استان بوشهر است.

وی افزود: شناسایی و انهدام ۳۸ باند مجرمانه در جرایم سرقت که منتج به دستگیری ۱۰۴ نفر سارق و کشف ۳۶۱ فقره انواع سرقت شده بخشی دیگری از موفقیت‌های پلیس آگاهی استان بوشهر است.

سهرابی با بیان اینکه در سه ماه امسال ۴۸ نفر محکوم تحت تعقیب در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند، بیان کرد: برای سه ماه دوم نیز برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و تلاش خواهد شد تا نتیجه مطلوب‌تری محقق شود.

وی ادامه داد: دستیابی به نسبت کشف به وقوع ۱۱۱ درصد در سرقت به عنف، کاهش ۵۰۰ درصدی وقوع سرقت مسلحانه، دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۹۳ درصد در مجموع سرقت‌ها و کاهش وقوع جرایم سرقت از ۶ درصد افزایش در فروردین‌ماه به میزان ۲ درصد کاهش در پایان خردادماه از دیگر موفقیت‌های پلیس آگاهی استان بوشهر در سه ماه ابتدایی امسال است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر درباره عملکرد پلیس آگاهی استان بوشهر در زمینه جرم جعل و کلاهبرداری گفت: کشف ۱۲۴ فقره جرم جعل و دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۱۰۰ درصد در این جرم، کشف تعداد ۲۵۹ فقره جرم کلاه‌برداری و دست‌یابی به نسبت کشف به وقوع ۱۰۰ درصد در این جرم از دیگر دستاوردهای پلیس آگاهی استان بوشهر در سه ماه نخست است.

کد خبر 5244082

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه گرگان بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه دهه کرامت هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا عکس استانها اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی پلیس آگاهی استان بوشهر پلیس آگاهی استان بوشهر سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بر ضرورت تجهیز خودروها به ردیاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی ولیپور گودرزی در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه درباره ایمنی خودروها و اقدامات ضروری برای جلوگیری از سرقت خودرو اظهار کرد: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها میان خودروسازان و پلیس آگاهی برگزار شده است و همچنان نیز جلساتی در این خصوص برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسات موارد و پیشنهادات خود را در مورد ایمنی خودروها و راهکارهای ارتقای امنیت خودروها ارائه دادیم که یکی از موارد مطرح شده از طرف ما این بود که تمام خودروها به ردیاب مجهز شوند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که در آن استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص بیان می‌کنیم و در مواردی هم با توجه به پرونده‌های موجود مواردی از نقص ایمنی خودروها را به خودروسازان منتقل می‌کنیم تا آن را برطرف کنند، البته در همین راستا نیز تولید بعضی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

سردار ولیپور گودرزی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان پلیس و یکی از شرکت‌های دانش‌بینان در حوزه ساخت ردیاب گفت: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها است و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد، از این رو تاکید پلیس این است که خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند.

وی ادامه داد: مالکان خودروهای فعلی نیز می‌توانند با مراجعه به مراکز معتبر خودروی خود را به ردیاب مجهز کنند، علاوه بر آن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیسی نیز ضروری و استفاده از قفل فرمان، پارک خودرو در محل‌های دارای روشنایی از جمله این موارد است.

کد خبر 749692

دیگر خبرها

  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • تجهیز خودرو‌ها به ردیاب برای جلوگیری از سرقت خودرو
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل