Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، وقتی رویداد جدیدی در جهان رخ می‌دهد افزودن نتایج جستجوی قابل اعتماد به جستجوگرهای اینترنتی و کنترل دقت و اصالت اخبار و نتایج مدت زمانی طول می‌کشد. از همین رو گوگل تصمیم گرفته تا در مورد محتوای لینک‌هایی که چندان قابل اتکا نیستند به کاربران هشدار دهد.

گوگل با ارسال یک پست وبلاگی در این مورد چنین توضیح داده است: از این پس در مورد برخی نتایج جستجو این پیام نمایش داده می‌شود که به نظر می‌رسد نتایج این جستجو به سرعت در حال تغییر هستند و اگر این موضوع جدید است، ممکن است افزوده شدن نتایج به منابع قابل اعتماد مدتی طول بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا کاربران می‌توانند برای افزوده شدن نتایج دقیق‌تر بعد از مدتی مجدداً به جستجوگر گوگل مراجعه کنند.

این خدمات فعلاً تنها برای کاربران انگلیسی زبان در دسترس است، اما قرار است طی ماه‌های آینده در اختیار کاربران سایر زبان‌ها نیز قرار بگیرد. خدمات یادشده بر روی تمامی نسخه‌های جستجوگر گوگل در دسترس خواهد بود.

کد خبر 5244142

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل موتور جستجوی اینترنتی اخبار جعلی شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری حاکمیت سایبری فناوری فضایی ویروس کرونا ایستگاه فضایی بین المللی دولت سیزدهم حمل و نقل امنیت اطلاعات نمایشگاه الکامپ حملات سایبری آمازون فضانوردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، پس از اعلام مفقود شدن کودک کلاله‌ای شمار زیادی از مردم، نیرو‌های هلال احمر و نیرو‌های انتظامی برای بازگرداندن یسنا مستمر تلاش کردند.

برخی با پای پیاده و برخی از آسمان دنبال سرنخی برای پیداکردن یسنا بودند.

این تلاش‌ها فقط به اهالی گلستان ختم نشد و از دیگر استان‌ها نیز برای کمک به کلاله رفتند.

شاهد این سخن  نیز کایت سوار عضوهلال احمر و اهل نیشابور است که  از فراز آسمان یسنا را پیدا و دل مادرش و دیگر چشم انتظاران را شادمان کرد.

حال عمومی یسنا خوب است و در آغوش مادرش آرام گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • رونمایی از کتاب در جستجوی آداب آبادانی در یزد
  • فیلم| آخرین وضعیت عملیات جستجوی یسنا، کودک مفقود شده در کلاله
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!