Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی گرامیداشت دهه کرامت در بخش بانوان دیروز جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ در شهرکرد برگزار شد که در پایان روز نخست این مسابقات، برترین‌های ۱۱ ماده ورزشی معرفی شدند.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۳ بانوی دوومیدانی کار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که مسابقات روز نخست این دوره از رقابت‌ها با یک رکوردشکنی در ماده ۱۰۰ متر با مانع و مشخص شدن نفرات برتر در مواد ۱۰ هزار متر پیاده‌روی، ۱۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و سه هزار متر، پرتاب چکش، پرش سه‌گام، پرش ارتفاع، ۱۰۰ متر با مانع، چهار در ۱۰۰ متر امدادی و پرتاب دیسک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رقابت کمانداران بام ایران برای راهیابی به مسابقات کشوری

در این روز، نرگس رستگار، ورزشکار تیم خراسان رضوی توانست در ماده ۱۰۰ متر با مانع با ثبت رکورد ۱۴.۶۸ ثانیه علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، رکورد ملی این ماده را نیز ۱۴ ثانیه ارتقا دهد که این رکورد پس از اعلام نتیجه آزمایش دوپینگ رستگار ثبت نهایی خواهد شد.

گلابتون زارعی از گلستان و فاطمه ادبی از یزد نیز پس از وی به مقام‌های دوم و سوم این ماده ورزشی رسیدند.

فاطمه زهرا قلعه‌نویی در مسابقات ۱۰ هزار متر پیاده‌روی با رکورد ۱:۰۱.۰۷ ساعت، نشان طلا را از آن خود کرد و فاطمه ویسی از همدان در جایگاه دوم ایستاد.

عنوان قهرمانی ماده ۱۰۰ متر به ساناز امیری‌پور از یزد با رکورد ۱۲.۱۱ ثانیه رسید و شبنم موسوی از مازندران و دلنیا بیگم جانی از کردستان دوم و سوم شدند.

در ماده ۴۰۰ متر، نگین آذری عدالت از تهران با رکورد ۵۸.۵۲ ثانیه زودتر از دیگر حریفان به خط پایان رسید و اول شد، ساناز شاهپری از خوزستان جایگاه دوم را از آن خود کرد و نگار ابراهیمی از اصفهان به مقام سوم رسید.

قهرمانی ماده پرتاب چکش به ورزشکاری از تهران تعلق گرفت، در این ماده پرتابی، زهرا عرب رستمی رکورد ۵۰ متر و ۸۳ سانتی‌متر را ثبت کرد و نشان طلا گرفت، مائده مومنی از گلستان و نرگس شب‌خیزی از زنجان سکو‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

سارینا ساعدی از تهران نیز به مقام نخست پرش سه‌گام دست یافت، این ورزشکار اهل تهران رکورد ۱۲ متر و ۴۰ سانتی‌متری را در این مسابقات به نام خود ثبت کرد، مقام دوم این ماده به میترا پیراسته از اردبیل تعلق گرفت.

در ماده ۸۰۰ متر، قهرمانی از آن لیلا جوانمرد از خراسان رضوی با رکورد ۲:۲۳.۸۶ دقیقه شد، نیلوفر رضایی از اصفهان و دنیا سرپاشی از البرز نیز دوم و سوم شدند.

حدیثه رئوف ورزشکار استان خراسان رضوی با رکورد ۱۱:۳۹.۷۳ دقیقه به نشان طلای ماده ۳۰۰۰ متر دست یافت، در این ماده فاطمه چناری از همدان و عطیه بلوچی از یزد بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

تیم تهران نیز در رقابت‌های ماده چهار در ۱۰۰ متر امدادی توانست در جایگاه نخست قرار گیرد، بانوان تهرانی در این ماده رکورد ۴۹.۸۳ ثانیه را ثبت کردند و پس از آن‌ها، تیم دختران یزد و اصفهان دوم و سوم شدند.

نشان طلای ماده پرش ارتفاع را سارا ماهینی از بوشهر با رکورد یک متر و ۶۰ سانتی‌متر به دست آورد، مائده مطهری از کردستان دوم شد و مهیا نعیمی از تهران نشان برنز را از آن خود کرد.

در پرتاب دیسک، مقام نخست را سهیلا سلیمانی ورزشکار خراسان جنوبی با ثبت رکورد ۳۵ متر و ۱۸ سانتی‌متر کسب کرد، کوثر مصطفی‌زاده از خوزستان دوم شد و الهه گل محمدی پرتابگر استان میزبان به مقام سومی رسید.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات دوومیدانی ورزش و جوانان سانتی متر دوم و سوم ۱۰۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد