Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این تیم دارای یک شخصیت ویژه است و همین شخصیت باعث موفقیت و قهرمانی‌های آنها شده است.

حامد کاویانپور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی این تیم در دیدار روز گذشته در برابر مس رفسنجان گفت: مس به خوبی بازی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و با دفاع چند لایه مانع نفوذ و بازی سازی هافبک‌های پرسپولیس شد و به نظر می‌رسید همین موضوع کار را برای پرسپولیس سخت کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یحیی گل محمدی با چند تغییر همانند همیشه به خوبی توانست روند بازی را به سود پرسپولیس تغییر دهد تا این تیم در دقایق پایانی فشار بیشتری را روی دروازه مس وارد کند و در نتیجه روی پاس زیبایی عالیشاه، عبدی موفق شد گل برتری را وارد دروازه مس کند تا پرسپولیس دست خالی از رفسنجان باز نگردد.

کاویانپور خاطرنشان کرد: این پیروزی برای پرسپولیس از نان شب هم واجب تر بود. چرا که گل محمدی چند بازیکن کلیدی خود را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشت و همین موضوع می‌تواند برای پرسپولیس مشکل ساز شود. از طرفی سپاهان در این فصل به خوبی عمل کرده و در رقابتی پایاپای با پرسپولیس قرار داد و این برد با توجه به اینکه پرسپولیس میهمان نیز بود از هر جهت حائز اهمیت بود.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم خواهد شد اظهار داشت: قهرمانی و در ادامه دفاع از این عنوان کار هر تیمی نیست و پرسپولیس سه بار توانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و به نوعی این قهرمانی را به رقبا دیکته کرده است و حریفان نیز به این خواست پرسپولیس تن داده‌اند هر چند امسال کار کمی دشوار به نظر می‌رسد. اما پرسپولیس حالا دارای یک شخصیت ویژه دارد و همین شخصیت باعث موفقیت و قهرمانی‌های پرسپولیس شده است.

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به قهرمانی در سوپر جام حالا از انگیزه بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دارد هرچند که کار سختی در پیش دارد. اما این تیم با توجه به حضور یحیی گل محمدی، کریم باقری و حمید مطهری و کادر فنی و حضور افشین پیروانی به عنوان سرپرست در این تیم و بازیکنانی که به خوبی ارزش تیمی که در آن حضور دارند را می‌دانند یک ترکیب فوق العاده را به وجود آورده‌اند که آرزوی هر تیمی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس تهران حامد کاویانپور لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دوشنبه شب منتظر بازی بارسا-والنسیا بود تا آبی و اناری ها امتیاز از دست بدهند ولی این اتفاق رخ نداد. اگر بارسا متوقف می شد، رئال با پیروزی شنبه برابر کادیز بدون توجه به دیگر نتایج قهرمانی اش مسجل می شد اما حالا رئال باید حریفش را ببرد و منتظر باشد بارسا نیز برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد. 

بازی رئال ساعت 17.45 به وقت تهران است و بارسا از ساعت 20 به مصاف خیرونا می رود.

با توجه به در پیش بودن بازی حساس برگشت برابر بایرن در روز چهارشنبه، تردید هایی در مورد برگزاری جشن قهرمانی لالیگا وجود داشت ولی طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، باشگاه تصمیم گرفته در صورت قطعی شدن قهرمانی، جشن مفصلی در میدان سیبلس مادرید با حضور هواداران برگزار شود. 

لازم به ذکر است که رئال دو سال پیش نیز شرایط مشابهی داشت و بعد از قطعی شدن قهرمانی و در حالی که چند روز بعد باید در بازی برگشت نیمه نهایی به مصاف سیتی می رفت، جشن قهرمانی گرفت.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟