Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در خصوص علت طولانی شدن مسدود بودن جاده شهداد_ نهبندان در مجلس حاضر شد.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، نماینده شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال بنده در خصوص علت طولانی شدن مسدودی جاده شهداد به نهبندان و بی‌توجهی به وعده‌های داده شده قبلی و همچنین وضعیت وخیم راه‌های روستایی در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه به مجلس آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نخعی افزود: برابر گزارش وزیر، مطالعه بازسازی جاده شهداد به نهبندان به پایان رسیده و برابر مطالعه صورت گرفته بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.     وی گفت: با دستور وزیر مقرر شد در مرحله اول، مناقصه انتخاب پیمانکار برای قطعه واقع در محل آبگرفتگی که به کلی تخریب شده و برابر برآورد صورت گرفته حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، طی چند روز آینده برگزار و عملیات اجرایی آغاز شود.  
نماینده شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد تا زمان به نتیجه رسیدن تصمیمات اتخاذ شده، موضوع در جلسات مشترک و همچنین توسط کمیسیون عمران مورد پیگیری قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی شهرستان های نهبندان و سربیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

دیگر خبرها

  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف