Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور گرجستان از ورود تیم پرورش اندام ایران به شهر تفلیس برای حضور در رقابت‌های گرندپری یا جایزه بزرگ بین المللی جلوگیری کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نوشته سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مشکل به‌وجودآمده در اعزام تیم پرورش اندام به مسابقات گرندپری گرجستان اظهار داشت: گرجستان با تغییر قوانین خود برای کنترل ویروس کرونا بسیار روی این موضوع حساسیت دارد و برای ورود به این کشور افراد یا بایستی واکسن زده باشند یا بایستی ۱۵ روز قبل از سفر از ۵ وزارتخانه آن کشور مجوز ورود اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تیمی که از ایران به تفلیس پرواز کرد، با هماهنگی دکتر قاسمی، سفیر ایران در گرجستان اعزام شد و حتی طبق مذاکراتی که داشتیم، ایشان اعلام کرده بودند با توجه به پیگیری فدراسیون گرجستان مشکلی برای ورود تیم ایران پیش نخواهد آمد.

طبق گفته های سخنگوی فدراسیون، حالا مسوولیت این ناهماهنگی و اتلاف هزینه بر عهده سفیر ایران در گرجستان است اما ابهام مهم آنجاست که چگونه سایر تیم های شرکت کننده دچار این مشکل نشدند؟ آیا آنها با تدبیر قبلی، مجوز لازم را دریافت کرده بودند؟

سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عنوان کرد: متأسفانه به‌خلاف مذاکرات انجام‌شده، بعد از رسیدن به فرودگاه تفلیس از ورود تیم ایران جلوگیری به‌عمل آمد، البته این مشکل فقط مختص به تیم ایران نبود و تیم‌های قبرس و سوریه نیز به همین شکل از سوی گرجستان برگشت داده شدند.

روشنی در پایان گفت: فدراسیون اجازه نخواهد داد ورزشکاران اعزامی به گرجستان، به‌خاطر مشکل به‌وجودآمده آسیب مالی ببینند و کنار آن‌ها خواهد بود. فدراسیون بعد از بررسی تمام ابعاد این ماجرا به‌زودی در این خصوص بیانیه‌ای صادر خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست گرجستان پرورش اندام ویروس کرونا تابناک ورزشی شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی انتخابات 1400 واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

دریافت 40 MB کد خبر 6091791

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • برای اولین بار یک زن همزمان پمپ قلب و پیوند کلیه خوک دریافت کرد
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد