Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر پروژه تولید واکسن کوو ایران برکت گفت: ایمنی زایی واکسن کوو ایران برکت بیش از 93 درصد است.
به گزارش خبرگزاری آریا، جلیلی افزود: در مرحله دوم کارآزمایی بالینی؛ میزان ایمنی زایی واکسن مورد ارزیابی قرار می گیرد و بر اساس آزمایشات استاندارد بین المللی و علمی، میزان ایمنی زایی واکسن کوو ایران برکت بیش از 93 درصد محاسبه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص اثربخشی این واکسن گفت: باید فاز سوم مطالعات بالینی به پایان برسد تا میزان اثربخشی واکسن به طور دقیق معلوم شود. در این مرحله همه 20 هزار نفری که می بایست وارد مطالعه شوند؛ مورد تزریق اول قرار گرفتند و در استان تهران و البرز داوطلبان در حال تزریق دز دوم هستند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، آقای جلیلی اضافه کرد: پیش بینی می شود در چند روز آینده در تهران و البرز همه کسانی که وارد مطالعه بالینی شده اند دُز دوم خود را دریافت خواهند کرد و در هفته آینده این اقدام در سایر شهرستان ها انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کوو ایران برکت کوو ایران برکت ایمنی زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • میزان موفقیت روش IVF در درمان ناباروری چقدر است؟
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • بررسی میزان موفقیت درمان ناباروری با IVF در ایران
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور