Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:22:24 GMT

برداشت ۳۰۰ تن توت فرنگی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۶۱۷۷

برداشت ۳۰۰ تن توت فرنگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲.۵ هکتار از گلخانه‌های استان مختص توت فرنگی است گفت: در سه ماه نخست امسال ۳۰۰ تن توت فرنگی در این گلخانه‌ها تولید شده است.

ابراهیم شیرانی از افزایش وسعت گلخانه‌ها در استان خبر داد و افزود: تا کنون ۳۶ هکتار گلخانه در استان احداث شده که با افتتاحی طرح‌های جدید تا پایان سال ۵ تا ۶ هکتار به این مساحت گلخانه‌ها اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان تولید سبزی و صیفی استان حدود چهار هزار تن، گل شاخ بریده ۱۰ میلیون و توت فرنگی ۳۰۰ تن است که این آمار از ابتدای سال جاری تا کنون است و تا پایان سال افزایش می‌یابد.

کد خبر 5244225

منبع: مهر

کلیدواژه: توت فرنگی جهاد کشاورزی شهرکرد ویروس کرونا انتخابات 1400 کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی دهه کرامت عکس استانها واکسن کرونا اردبیل سازمان تبلیغات اسلامی توت فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در راستای اجرای طرح تناوب زراعی و استفاده بهینه از زمین‌های آیش، ۱۰۰ هکتار از مزارع این شرکت به کشت کلزا اختصاص یافته بود.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر با اشاره به میانگین برداشت ۱.۸ تن کلزا در هکتار، این رقم را نسبتاً مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تلاش بی‌وقفه کارشناسان و کارکنان زراعت، شاهد عملکرد مناسبی در کشت کلزا بوده‌ایم.
کشت کلزا علاوه بر افزایش حاصلخیزی خاک و کنترل علف‌های هرز، نقش مهمی در تأمین روغن خوراکی و کاهش وابستگی به واردات دارد.
به گفته منصور همدان نژاد: برنامه‌ریزی برای افزایش سطح زیر کشت کلزا در سال‌های آینده در دستور کار شرکت قرار دارد.
"آیش" به زمینی گفته می‌شود که برای مدتی به حال خود رها شده و در آن زراعت انجام نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • حدود ۶۰ هزار تن چغندرقند از مزارع خوزستان برداشت شد