Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب «مقاومت اسلامی در برابر استکبار آمریکایی» با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی»، این کتاب با عنوان ««المقاومة الاسلامية في مواجهة الاستكبار الامریكي» توسط مرکز مطالعات حوزی الهدی و با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کتاب جنایات آمریکا در مناطق مختلف جهان از جمله آسیا و آفریقا را برشمرده و اهداف امریکا از اشغال عراق را بیان می‌کند. در این کتاب تأکید می‌شود که اشغال عراق با انگیزه‌های صهیونیستی و برای حمایت از منافع اسرائیل و تاراج منابع نفتی عراق و از بین بردن فرهنگ اصیل اسلامی آن انجام شده است.

 

در این کتاب بر مشروعیت مقاومت و نقش گروه‌های مقاومت در حمایت از حاکمیت عراق تأکید شده و مهمترین تحولات و دستاوردهای مقاومت در عراق در مبارزه با اشغالگری آمریکا و صهیونیسم بیان می شود.

 

نویسنده تاکید می ‌کند که مقاومت در برابر استکبار ابعاد و جنبه‌های مختلف علمی و فنی و فرهنگی و تسلیحاتی و فکری و تکنولوژی دارد.

 

این کتاب برای حوزه‌های علمیه و دفاتر مراجع معظم نجف اشرف و گروه‌های مقاومت و حشد الشعبی و کتابخانه ملی و پارلمان عراق و اکثر دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و احزاب سیاسی عراقی ارسال شده است.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتشار بغداد مقاومت کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری العهد لبنان گزارش داد که مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای شامگاه چهارشنبه تاکید کرد: در ادامه رویکرد ما در مقاومت در برابر اشغالگران و یاری به مردم غزه و در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم غاصب در حق غیرنظامیان فلسطینی از کودکان، زنان و سالمندان مبارزان مقاومت اسلامی در عراق امروز برابر با ۱ می ۲۰۲۴ هدفی حیاتی را در جولان اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی در عراق همچنین بر ادامه هدف قرار دادن مواضع اشغالگران تاکید کرد.

کد خبر 6094737

دیگر خبرها

  • حمله موشکی از عراق به مقر موساد در تل آویو
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد