Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@17:09:15 GMT

تجلیل از برترین های مسابقات کتابخوانی فهما 

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۶۲۵۸

تجلیل از برترین های مسابقات کتابخوانی فهما 

مجید خوبی زاده گفت: سال گذشته در دومین رویداد ملی فهما که تحت عنوان طرح ملی ایران قوی برگزار شد، ۲ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با شرکت در این مسابقات کتابخوانی حائز رتبه برتر شدند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از رواق های ۱۲ گانه طرح ایران قوی، رواق کتاب است که بخشی از برنامه های این رواق به برگزاری مسابقات کتابخوانی اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: سال گذشته در دومین رویداد ملی فهما که تحت عنوان طرح ملی ایران قوی برگزار شد، ۲ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با شرکت در این مسابقات کتابخوانی حائز رتبه برتر شدند.


وی افزود: علی الله توکلی از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت و همچنین امیرحسین زارع از کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج، ۲ نفر از اعضای فعال بودند که در مسابقات کتابخوانی رتبه کسب کردند.


خوبی زاده ابراز کرد: در راستای تشویق این نوجوانان مسجدی و ترغیب سایر نوجوانان به کتاب و کتابخوانی با اهدا جوایزی از آنها تجلیل می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یکی از رویکردهای این ستاد را توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد و اظهار کرد: تاکنون از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد تعداد ۲۵۵ باب کتابخانه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان راه اندازی شده است.


وی ادامه داد: از این تعداد ۳۲ کتابخانه مخزن دار بوده و ۲۳۳ کتابخانه نیز به صورت باز در حال ارائه خدمات کتابخانه ای هستند.


خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می بایست با مراجعه به سامانه بچه های مسجد، در قسمت رواق کتاب نسبت به ثبت، تکمیل و یا بروز رسانی اطلاعات کتابخانه های کانون ها اقدام کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: رواق کتاب طرح ملی ایران قوی رواق کتاب سامانه بچه های مسجد کتابخوانی کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد مسابقات کتابخوانی مساجد جنوب کرمان خوبی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است

رمضان جمالپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به میزبانی اهواز برگزار شد که در این دوره از مسابقات حدود ۱۵۰ کشتی گیر شرکت داشتند.

رئیس هیأت کشتی خوزستان اضافه کرد: ما سعی کردیم مسابقات را در بهترین سطح ممکن برگزار کنیم و سعی کردیم که سالن را در حد استانداردهای جهاتی تجهیز کنیم و به لحاظ اسکان بهترین بودیم.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه آخرین چرخه انتخابی تیم‌ملی است، پنج کشتی‌گیر از خوزستان به مقام اولی دست پیدا کردند و تمام تلاش ما این بود که این مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم که همه از شرایط میزبانی راضی بودند.

جمالپور تاکید کرد: کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته که با یک برنامه‌ریزی خوبی که شروع کردیم، امسال پنج کشتی گیر در قهرمانی بزرگسالان در آسیا داشتیم که پنج مدال کسب کردند. همچنین امین میرزازاده به عنوان برترین آسیا در کشتی فرنگی انتخاب و برترین ورزشکار ایران شد.

رئیس هیأت کشتی خوزستان بیان کرد: امسال اتفاق خوبی در کشتی استان خوزستان دارد رخ می‌دهد از جمله اینکه پنج کشتی گیر استان در ترکیب ۶ نفره تیم ملی کشور است، ۳ سهمیه قطعی شده و به دنبال دو سهمیه دیگر هستیم و به گونه‌ای حمایت می‌کنیم که طلای المپیک را کسب کنیم.

کد خبر 6089939

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند