Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، طبق آخرین داده‌های کمیساریای عالی پناهندگان در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۸۲ میلیون آواره در جهان وجود داشته است؛ آماری که یک سال قبل از آن یعنی در سال ۲۰۱۹ رقم ۷۹ و نیم میلیون نفر را نشان می‌داد. 

بر اساس این آمارها، ترکیه با میزبانی از بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار پناهنده در جایگاه نخست مقصد پناهندگان جهان قرار دارد و سوریه با ۷ میلیون پناهنده در جایگاه نخست کشورهایی قرار گرفته که مبدا بیشترین پناهنده در دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار پناهندگان جهان تا پایان سال ۲۰۲۰ را در این اینفوگرافیک ببینید.
 


 

کد خبر 610141 برچسب‌ها ترکیه پناهنده جامعه سوریه آسیب اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه پناهنده جامعه سوریه آسیب اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • افعی تهران، راسکولنیکُف و احساس منحصر به فرد بودن در جهان
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)