Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با جشن‌های مردمی میلاد امام رضا (ع)، جشن زیر سایه خورشید در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا کرمان با حضور خادمان و خادمیاران رضوی و اقشار مختلف مردم ولایت مدار کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ناصر رفیعی، سخنران مراسم یکی از ویژگی‌های بارز امام رضا (ع) را گره گشایی از مردم عنوان کرد و گفت: عبادت صرفاً به نماز، روزه و حج خلاصه نمی‌شود و روش و سیره اهل بیت، گره گشایی از مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این فرمایش امام رضا (ع) که" هرکس گره‌ای از کار مردم بگشاید خداوند در روز قیامت گره از کارش می‌گشاید" انواع گره گشایی از مردم را رفع نیاز‌های ضروری و اولیه، نیاز‌های عمومی جامعه، گره گشایی با آبرو و اعتبار و گره گشایی معنوی عنوان کرد.

حجت الاسلام رفیعی در جوار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این شهید والامقام گره گشایی از کار مردم بود و عموم مردم این شهید را به عنوان رزمنده می‌شناسند؛ اما حاج قاسم به صورت آشکار و پنهان در مسیر گره گشایی از کار مردم گام برمی داشت.

او در بخشی دیگر از سخنانش، فضای مجازی را یک ظرفیت عالی به مثابه دانشگاه و کانون علمی معرفی کرد و افزود: از شما جوانان می‌خواهم که در جهت رشد خود از این ظرفیت استفاده بهینه داشته باشید.

او با گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: یکی از ویژگی‌های مشترک شهید بهشتی و شهید سلیمانی نظم و استفاده بهینه از زمان بود در واقع می‌توان گفت که شهید سلیمانی راه شهید بهشتی را ادامه داد.

از سایر برنامه‌های این مراسم می‌توان به مولودی خوانی، به احتزاز درآوردن پرچم مطهر گنبد رضوی و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز اشاره کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زیر سایه خورشید سردار سلیمانی میلاد امام رضا گره گشایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی