Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار عرب صحبت هایی را در مورد میزبانی تیم های ایرانی از عربستانی ها عنوان کرد.

خبرنگار سرشناس عربستانی به اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره انتقال بازی های نمایندگان این کشور با باشگاه های ایران به زمین بی طرف در لیگ قهرمانان اعتراض کرد.

به گزارش طرفداری، تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقال بازی های استقلال و تراکتور مقابل الهلال و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به زمین بی طرف سوالات زیادی را در ذهن طرفین ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه AFC قرار بود استقلال میزبان الهلال در تهران و النصر نیز در ریاض میزبان تراکتور باشد. این در شرایطی است که موضوع زمین بی طرف که از سال 2016 کلید خورد با حضور باشگاه های استقلال و فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در عربستان به خط پایان رسید.

اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در عین ناباوری دوباره اعلام کرد که بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار شود.

عبدالعزیز المریسل خبرنگار سعودی در برنامه تلویزیونی «الحصاد الریاضی» به تحلیل این اقدام AFC پرداخت و گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا به خودش اجازه داده تا قوانین و برنامه سابقش را زیرپا بگذارد. طبق برنامه اعلام شده النصر باید در ریاض میزبان تراکتور ایران باشد و الهلال نیز میهمان استقلال در تهران باشد.

او افزود:

پرونده زمین بی طرف که از سال 2016 آغاز شد با حضور باشگاه های فوتبال ایران در خاک عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به پایان رسید و این حکم تاریخ انقضایش به پایان رسیده است. باید کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین فدراسیون عربستان درباره این اقدام توضیح دهند. چرا فدراسیون عربستان سکوت می کند و چرا باید حق باشگاه النصر در این میان تضییع شود.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش حمید استیلی در طرفداری: علی پروین گفت دربی 9 نفره اندازه برد 6-0 ارزش داشت؛ حریف در فکر تلافی دربی 52 بود علیرضا بیرانوند در راه سپاهان؟ بعد از رونالدو، لیونل مسی هم به علی دایی می رسد آلوارو موراتا: به من پیام دادند امیدواریم بچه هایت بمیرند سرمربی مجارستان: رونالدو مقابل ما طوری خوشحالی می کرد انگار در فینال گل زده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان زمین بی طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید در شمال مکه مکرمه

بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

.

.

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال