Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز گفت : مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حسین فلاح نژاد با اعلام این خبر با تشریح شرایط ثبت نام تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا اظهار کرد : بر اساس ابلاغ قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبات هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در 8خردادماه ۱۴۰۰ ،مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات و سایر حمایت‌های بانکی بنگاه های به شدت آسیب دیده از کرونا تمدید شده است و ومتقاضیان می توانند در سامانه کارا به آدرس اینترنتی https://kara.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

وی افزود :بانک ها و مؤسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ هستند.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان البرز اضافه کرد : مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات مصوب ستاد ملی کرونا در بخش های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ مطابق همان دستورالعمل و شرایط ابلاغی قبلی تمدید می‌شود .

وی در خصوص بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونا بیان کرد : بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه های بخش های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریورماه سال جاری امهال می شود.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت ها را از جمله حمایت های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی البرز کرونا مشاغل آسیب دیده از کرونا آسیب دیده از کرونا تسهیلات کرونا مهلت ثبت نام استان البرز ستاد ملی تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • قانون اختصاص خودرو داخلی به ایثارگران دوباره تمدید شد
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد