Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:22:04 GMT

هافبک مورد علاقه استقلال همچنان می‌درخشد

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۵۶۸۵۸

هافبک مورد علاقه استقلال همچنان می‌درخشد

هافبک شمالی تیم فوتبال ذوب‌آهن بار دیگر در ترکیب تیمش درخشید و این‌بار با پاس گل خود، ناجی شاگردان حسینی شد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان پرتلاش و موفق در ترکیب ذوب‌آهن در لیگ بیستم، میلاد جهانی است؛ شاید تعریف بهتر عملکرد او در لیگ بیستم، این باشد که او را بهترین بازیکن ذوبی‌ها در لیگ امسال بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که جهانی توانسته هم در گلزنی و هم در گلسازی در تیمش نفر اول باشد و کارنامه‌ای موفق را از خود به جای بگذارد.

 

جهانی که تا پیش از دوئل شب گذشته مقابل آلومینیوم اراک، توانسته بود 5 گل به ثمر برساند و 2 پاس گل بدهد، دیشب مقابل حریف اراکی توانست به روند درخشان خود در ترکیب سفید و سبزپوشان اصفهانی ادامه دهد و این‌بار در نقش گلساز ناجی تیمش شد و با پاس گل خود، ذوب‌آهن را از شکست خانگی مقابل آلومینیوم اراک نجات داد.

 

میلاد جهانی که در پیش از شروع لیگ بیستم و هم‌چنین نقل و انتقالات زمستانی مهره زیر ذره‌بین باشگاه استقلال به شمار می‌رفت، در تلاش است تا بتواند لیگ بیستم را با بهترین عملکرد ممکن به پایان برساند و پس از آن به دنبال موقعیتی جدید برای پیشرفت فوتبال خود باشد.

 

این وینگر 32 ساله و چپ پای اهل گرگان امیدوار به آن است تا بتواند در 6 هفته پیش‌رو نیز درخششی ادامه‌دار در ترکیب ذوب‌آهن داشته باشد تا بتواند نقشی پررنگ در بقای ذوبی‌ها در لیگ بیستم ایفا کند.

میلاد جهانی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد جهانی ذوب آهن اصفهان لیگ بیستم ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر

والنسیا با ترکیب جوان خود به دنبال بازگشت به روزهای خوش گذشته است.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. والنسیا تحت هدایت روبن باراخا با جوان ترین ترکیب ممکن مقابل بارسلونا به میدان رفت.

به نقل از اوپتا؛ میانگین سنی ترکیب 11 نفره والنسیا در شروع بازی مقابل بارسلونا فقط 22 سال و 198 روز بود. این جوان ترین ترکیبی است که یک تیم در لالیگا حداقل طی 20 سال اخیر به زمین می فرستد. والنسیا با 47 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت ها در جستجوی سهمیه لیگ اروپا یا حداقل لیگ کنفرانس اروپا است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد