Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حفیظ الله فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در راستای نحوه کمک و دست‌گیری از کارگران متضرر در ایام شیوع کرونا، گفت: کمک به این قشر کم‌برخوردار از وظایف اصلی این مجموعه است و از ابتدا در مناسبت‌های مختلف از جمله دهه فجر یا هفته کارگر دست‌گیری‌هایی انجام می‌شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: اما در سال جاری در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر انجام رزمایش مواسات و کمک مومنانه، قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مومنانه جامعه کار و تلاش برای اولین بار در استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این قرارگاه با همت و تلاش مدیرعاملان کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی و بسیجیان عرصه کار و تولید بسته‌های کمک معیشتی در بین کارگران متاثر از شیوع کرونا و اقشار کم‌درآمد جامعه توزیع می‌شود.

فاضلی با بیان این که برای حفظ جان هم‌نوعان باید از مال و اموال گذشت، افزود: این موضوعات هم تکلیف دینی  و هم از آموزه‌های فرهنگی ما محسوب می‌شود؛ زیرا همواره ایرانیان به عنوان افراد نوع دوست که در تنگناها به کمک هم می‌آیند شناخته می‌شوند.

وی اظهار کرد: 100 بسته معیشتی شامل اقلام برنج، رب‌گوجه، ماکارانی و کارت هدیه به عنوان اولین مرحله خدمت‌رسانی قرارگاه مومنانه استان در اردیبهشت ماه میان کارگران ساختمانی و فصلی،خانواده‌های دارای کودکان کار و خیابانی و همچنین خانواده آن دسته از کارگران بستری در کمپ‌های ترک اعتیاد توزیع شد.

فاضلی در پایان گفت: اکنون نیز در حال جمع‌آوری کمک‌های خیران به جهت تهیه اقلام برای توزیع مرحله دوم بسته‌های معیشتی هستیم که به محض تکمیل مواد مورد نیاز توزیع بین اقشار کم‌درآمد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/68036

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال وبختیاری بسته معیشتی کارگران فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری