Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله گروه‌های افراطی به یکی از مقر‌های نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در کشور مالی، منجر به زخمی شدن دست کم ۱۵ نفر شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، سازمان ملل متحد و همچنین ارتش آلمان از مجروح شدن ۱۵ تن از نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل از جمله چندین نیروی آلمانی در شمال مالی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارش‌ها حاکی است که پایگاه موقت نیرو‌های حافظ صلح در یکی از نواحی روستایی منطقه «گائو» در شمال مالی روز جمعه به وسیله یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده هدف حمله قرار گرفت.

خبرگزاری آلمان تعداد سربازان زخمی آلمانی را ۱۲ نفر اعلام کرده است. گائو از جمله مناطقی است که عناصر گروه‌های تروریستی القاعده و داعش در آن فعالیت دارند.

شرایط امنیتی کشور مالی از سال ۲۰۱۲ تاکنون به دنبال کودتا و پیشروی گروه‌های افراطی ناآرام است.

نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل متحد شامل ۱۳ هزار نظامی از سال ۲۰۱۳ در کشور مالی واقع در غرب آفریقا مستقر شده‌اند.

بر اساس آمار‌های رسمی، از زمان استقرار این نیرو‌ها در مالی حدود ۲۳۰ تن کشته شدند. ماموریت حفاظت از صلح در مالی پرتلفات‌ترین ماموریت سازمان ملل متحد در کشور‌های درگیر ناآرامی است.

در حال حاضر حدود ۹۰۰ سرباز آلمانی در ماموریت حفظ صلح سازمان ملل در مالی شرکت کردند. در مجموع بیش از ۱۳ هزار سرباز حافظ صلح برای کنترل و مهار گروه‌های مسلح تروریستی وابسته به القائده و داعش در مالی مستقر هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل گروه های افراطی مالی حافظ صلح سازمان ملل نیرو های حافظ صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما کانال تلگرام ستاد «اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی» با انتشار تصویری نوشت: تصویر‌هایی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به مقر فرماندهی و محل استقرار «گردان ۵۱ تیپ گولانی» ارتش دشمن اسرائیلی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» در شمال فلسطین اشغالی.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • قمه‌کشی در لندن/ چند نفر زخمی و مظنون بازداشت شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی