Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خلیل رنجبر صبح امروز در افتتاحیه پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش‌دبستانی سالتحصیلی ۴۰۱ - ۴۰۰ استان کردستان اظهار داشت: طی سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی در کارهای عملی و تامین اقلام بهداشتی با مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان همکاری داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تا پایان شهریورماه امسال بیش از 30 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان کردستان سنجش می‌شوند و مهرماه نیز سنجش سلامت نوآموزان پیش‌بستانی شروع خواهد شد که تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان تصریح کرد: پیش‌بینی ما سنجش بیش از 55 درصد نوآموزان پیش‌دبستانی در استان خواهد بود.

به گفته رنجبر، سال گذشته با همکاری معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بیش از 8 هزار نوآموز پیش‌دبستانی سنجش شدند که امسال کار ما آسان‌تر است.

وی عنوان کرد: امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد پایگاه‌ها از 44 نفر به 33 نفر رسیده و تعداد نفرات تخصصی هم بیشتر شده است.

به گفته رنجبر، نوبت‌دهی و زمان‌های مراجعه برای سنجش در پایگاه‌ها با فاصله است و ترافیک در پایگاه‌ها نخواهیم داشت، پایگاه‌های ب هم از 32 نفر در سال‌های گذشته به 22 نفر کاهش یافته ضمن اینکه تمامی الزامات بهداشتی در سنجش نوآموزان رعایت خواهد شد.

رنجبر یادآوری کرد: تمامی تجهیزات بهداشتی تهیه و در اختیار پایگاه‌ها قرار گرفته است و مشکلی از این نظر نداریم. 

وی افزود: سال گذشته خانواده‌ها با پایگاه‌های سنجش همکاری کردند و با سنجش 99.8 درصد جامعه هدف این طرح، کردستان جزو رتبه‌های اول شد و پیش‌بینی می‌شود امسال به 100 درصد برسیم و سال آینده هیچ نوآموزی نداشته باشیم که سنجش نشده باشند.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت استان کردستان سنندج کک پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

کد خبر 6095075 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • پرداخت فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد