Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیرابراهیم رسولی» درباره آخرین برنامه‌ها و اقدامات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بعد از پیروزی لیست این شورا در انتخابات ششمین شوراهای شهر و روستا، گفت: جلسات شورای ائتلاف برقرار است اما درباره انتخاب شهردار تهران هنوز وارد مصادیق نشده‌ایم.

 سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: شاخصه‌هایی در حال تدوین است که شهردار آینده تهران باید از آن برخوردار باشد که در حال عملیاتی کردن این شاخص‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درباره مصادیق نهایتا تصمیم‌گیر اصلی منتخبان شورای شهر تهران هستند. اینکه اعضای منتخب شورای شهر با شورای ائتلاف با هم در تماس و تعامل هستند، طبیعی است و این ارتباط وجود دارد ولی این شورای شهر است که شهردار را انتخاب می‌کند نه شورای ائتلاف.

رسولی درباره ادامه عضویت پرویز سروری در شورای ائتلاف بیان کرد: سروری همزمان با حضورشان در شورای شهر تهران، کار تشکیلاتی خود برای جریان انقلاب رها نمی‌کند و چون این ائتلاف یک حزب سیاسی نیست بلکه یک جریان متعلق به نیروهای انقلاب است او همچنان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حضور خواهند داشت.

وی درباره مشورت و رایزنی با رییس جمهوری منتخب برای انتخاب شهردار تهران خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار به شورای شهر مربوط است، سید ابراهیم رییسی درگیر مسائل کلان‌تری است اما حتما در این باره نظر او هم پرسیده می‌شود. واقعیات این است که گرفتاری‌های رییس جمهوری منتخب در سطحی است که هنوز این مشورت و رایزنی اتفاق نیفتاده است.

رسولی درباره استفاده از ظرفیت و ساز و کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات‌ آینده اظهار کرد: در هر دوره از انتخابات سعی کردیم اشکالات دوره‌های گذشته را رفع کنیم. بنابراین در انتخابات بعدی، اشکالات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و شورای شهر ششم را رفع می‌کنیم. بنابراین حتما شورای ائتلاف نیروهای انقلاب حفظ خواهد شد و به رسالت خود در دوره‌های آینده ادامه خواهد داد./ ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: رسولی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب انتخابات 1400 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۵۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند

استاندار کرمان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» با حضور دهه هشتادی‌ها گفت: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان با تحسین اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش شهردار شو با حضور دهه هشتادی‌ها، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تکیه اصلی‌اش بر نسل جوان و نوجوان بود و این اقدام کار بسیار بزرگ و منحصربفرد و فراموش شده‌ای بود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی به عنوان اولین بحران کشور بعد از انقلاب که به قول شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها در آن فراهم شد، عمده رزمندگان همین نسل جوان بودند و افزود: مردم توقعات متعدد دارند شاید یک شهردار نتواند پاسخگوی همه انتظارات باشد، اما وقتی جمع زیادی مشارکت می‌کنند پاسخگویی بهتر می‌شود و پیامد تصمیماتشان را هم می‌پذیرند.

استاندار کرمان خطاب به دهه هشتادی‌ها حاضر آن‌ها را مدیران فردای جامعه دانست که شهامت به خرج دادند و مسئولیت شهردار محله را پذیرفتند و گفت: راه‌اندازی این پویش با محوریت مسجد اتفاق خوشایندی بود که موجب تقویت رابطه مسجد با نوجوانان و جوانان شد.

در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان که با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، استاندار کرمان در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گروه سرود پسران سلیمانی به سرپرستی بلال حسنی به اجرای برنامه پرداختند و از رئیس و اعضای شورای شهر رفسنجان نیز به مناسبت روز ملی شوراها تقدیر شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم با تشکر از شورای شهر مردمی گفت: اگر شهرداری موفقیتی دارد، به خاطر نیت الهی و حمایت شورا از شهردار و شهرداری است.

کد خبر 748901

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم